Watt een rotnacht. Ik heb ook zulke zere benen... snachts 30x wakker van de kramp en overdag heb ik er spierpijn van. Heb magnesium tabletten ertegen maar die helpen geen drol. Zou ik terug naar de dokter kunnen?? Ook al de hele nacht pijn in me onderrug. Oei oei.
Wat vervelend Zwaluw.. De nachten duren dan zo lang (hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk) Sterkte! Ik ben ook al eventjes wakker, ik weet niet precies waarom. Heb al een paar spelletjes gespeeld en wat op Facebook rondgekeken, maar nu wil ik wel weer slapen! Helaas zit dat er denk ik niet meer in.. Voel me niet extreem moe en de wekker van vl gaat over een halfuurtje
Eigenlijk niet, maar ik denk dat er niks anders opzit haha.. Ik stort straks vanzelf helemaal in ben ik bang mag eigenlijk niet piepen, hier nog geen gebroken nachten door kindjes.. Maar ben ook niet bepaald vroeg naar bed gegaan gisteravond, haha.
goedemorgen dames hier net half uurtje geslapen maar de krampen zijn nog heftig blug jullie zijn ook al vroeg op of nog wakker hihi
Wow wat zijn jullie weer tot laat doorgegaan Edit: oh joepie de poepie! 1000 posts Ik ben ineens belangrijk!
Ik was het topic kwijt :'( Tijdens het kolven 's nachts ik enthousiast op mijn leen-telefoon (mijn telefoon heeft het meisje gesloopt >.<) naar ZP toe om hier te spammen... en... geen topic :'(
Hier zijn t de geldzorgen... pfff. En de krampen in me benen. Maar gaat tot nu toe nog goed... anders lag ik al een uur in bed, nu zit ik nog beneden op de bank.. woeii
Knuffel Zwaluw! Ik zat even te eten en met Catbug te spelen. Merk wel dat ik heeeel moe ben, dus wellicht dat ik vanavond wat vroeger in slaap val.. Denk dat het vooral komt dat er een zware last van me afgevallen is, had al twee weken pijn in m'n been en omdat ik erg veel in bed lig, was ik doodsbang voor trombose.. Vandaag naar de huisarts geweest en het is een spier die niet getraind is (omdat ik veel in bed lig dus, ja) en tegelijkertijd span ik 'm te veel aan. Dus nu veel wandelen en heb een of andere gel die wat helpt.. Dus pffff, geen paniek meer.
Gelukkig niks ergs, maar kan me voorstellen dat het zeer vervelend is. Khoop dat t snel wat beter gaat!! Liefsss
Met mij goed hoor. Zit de laatste dagen nogal in de mopper modus. Dus dan kan je al raden hoe de sfeer hier is .