Hallo bekende naam! Ohhh irritant is dat zeg, dan hoop ik dat je snel moet plassen hahaha. Ik heb het wel eens met de tijd, kan dan alleen om XX:05, XX:10, XX:15, enz. slapen
Ja t zit soms raar in elkaar dat lijf van mij hahaha Soms slaap ik al en dan word ik wakker dat vind ik vervelender dan wakker blijven En tegenwoordig heb ik ook echt n rommelende honger buik kan helemaal niet hoor maar zo voelt t wel grrr
Ja, dan is je rust gelijk helemaal weg he Wel naar van je buik! Als het honger was geweest had je er in ieder geval nog iets tegen kunnen doen..
Ben nog wakker... Mijn man is met de middelste dochter naar de nightcare omdat ze extreem benauwd is en de pompjes die we hebben totaal niet werken. Vorige keer dat het zo erg was heeft ze in het zk gelegen bijna een week... Aub deze keer niet
Mijn man heeft besloten dat babies kunnen klok kijken. Dochtertje meldt zich voor eten, ovrigens netjes 3 uur na haar laatste voeding en manlief wprdt er 'wakker' van. Hij kijkt naar haar met zn suffe hoofd, schudt zn hoofd, zegt "ze is veel te vroeg voor eten", draait zich om en slaapt verder
Heerlijk onze zoon komt steeds iets later 's nachts!! 5 uur is een prachtige tijd, hij is pas ruim 4 wkn :-D
jottum ik kom hier ook maar eens kijken. slaap de laatste weken voor geen meter s nachts en hen nu kriebelhoest waardoor ik wakker lig.... wat is jullie 'slaap-aandoening'?
Eerst was het kramp in de benen. Maar dat is nu 2 dagen over. Nu is het dat ik gewoon echt niet moe ben. Heb vandaag heel het huis schoongemaakt en gesnoeit in de tuin... nu ben ik nog steeds niet moe... Sterkte met je hoest. Stophoest
Daar zitten we dan... Zoontje is klaar wakker! Man moet er om 6 uur uit dus na alles te hebben geprobeerd om hem te laten slapen maar naar beneden gegaan.. Zit nu babytv te kijken...is rustgevende muziek en langzaam beweegbare dingen op. Wil hem niet te actief maken Help... Hoe krijg ik hem straks ooit weer naar bed 'ben zo moe..'
Hier niet echt een gerichte oorzaak.. Het is er jaren geleden ingeslopen en heb het nooit meer 'afgeleerd'.. Kriebelhoest is zooo vervelend pff, beterschap!
Oooohnee wat rot! Hoop dat hij toch nog in slaap valt en jij dan ook nog een paar uurtjes kunt pakken..
Begint nu al hele verhalen te vertellen langs me... Pff zomertijd denk ik? Hij wilde vanmiddag ook al niet slapen zei mijn schoonmoeder dus was super super moe en viel als een blok in slaap.. Maar om 22.00 begon hij al te mopperen en toen om 23.00 en 23.30 en elke x ging hij weer slapen maar nu zat ie in bed. Mama uit! Pff kreeg hem echt niet in bed klaar wakker.
Jeetje zeg! Dat hij dan zo klaarwakker kan zijn he.. Als het aan de zomertijd ligt, hoop ik dat hij snel aan de omslag wennen kan en weer lekker slaapt..