De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Deze dame sliep al om 23.30 Maar is nu alweer uitgeslapen.... hahaha.
Zoooo Hier vlak na m'n laatste bericht in slaap gevallen. Om 6:55 was de kat aan het klooien en vervolgens ging de wekker van vriendlief, dus nu lig ik hier van traaalalalalaaaaa
Wat is het hier de laatste dagen rustig..... Slaapt iedereen zo goed? Afgelopen nachten was dochter veel wakker, en nu kan ik niet slapen en slaapt ze wel, al is ze erg onrustig, dus denk dat ik nog wel gezelschap krijg
Haha slaap wat is dat? Maar het echode telkens zo dat ik maar een afwachtende positie besloot in te nemen.. Vis ik weeeer achter het net
Ook weer wakker haha ! Net DL voeding gegeven (ze sliep vanaf 11!) en dan weer in slaap komen hé.... Altijd lastig haha.... Terwijl ik zoooooo moe ben aangezien zoonlief straks over uurtje weer vindt dat de dag toch echt kan beginnen...
Pfff is je zoon altijd zo vroeg wakker. Kleine meid hier was net ook wakker, helemaal over stuur, ws aan het dromen geweest. Nu slaapt ze weer, hopelijk tot een uurtje of 8 zodat ik ook nog even een paar uurtjes kan slapen
Ja zoonlief, 15 maanden, is niet zo van het slapen... Een dutje per dag van een uur of 2 is ook meer dan genoeg volgens hem. 'S avonds is hij dan wel doodop dus hij gaat meestal tussen half 8-8 naar bed zonder te protesteren haha, maar dan de volgende ochtend wel weer lekker vroeg op, yes
Op zich herken ik weinig slaap bij mij dochter, 13 maand. S middags vaak van 12:30 tot 14:00/15:00 uur. 'S avonds om 19:30 in bad daarna nog een fles dus vaak tegen 20:30 uur naar bed, maar meestal slaapt ze dan wel tot 8:00/8:30 uur, vind ik een mooie tijd voor mama
Ik zit ook beneden. Last van maagzuur en de drang naar een glas koude melk was te groot om te blijven liggen. Zoonlief heeft me net gehoord, die dacht dat hij alweer naar school moest. Maar even verteld dat hij iig nog wél even moet gaan slapen.
Hier weer aan het kolven met een meisje op schoot dat last heeft van krampjes en dus alle kanten op spartelt en vooral niet lekker wil slapen. Manlief daarentegen is fanatiek aan het snurken en wordt nergens wakker van
hier ook wakker!! gisteren ongesteld moeten worden super licht positief getest. net moest ik mega plassen dus weer getest en net zo licht als gisteren :-S heb er een hard hoofd in