Oei hoop het niet voor je! Ik heb het gevoel dat ik elk moment om kan vallen, dus ik hoop dat het vandaag een beetje mee gaat vallen.. Maar meestal zodra het licht uit gaat, gaat het knopje 'activiteit' in mijn hoofd op de hoogste stand, zucht..
Sohee sinds ik uit het ziekenhuis ben mis ik dit topic elke nacht haha! Goed teken dat ik vroeg slaap, dat wel. Nu iets minder nachtje manlief is ziek en is nogal onrustig.
Vermoed dat me ei eraan zit te komen! Had ik vorige keer ook last van! 3 dagen niet (tot weinig) geslapen! Hoe komt t dat jij wakker bent?
Ik ben ook weer wakker . Net poppetje gevoed en dan duurt t echt uren tot ik weer in slaap val en als ik dan net lig te slapen wordt popje of zoonlief weer wakker, ideaal geregeld dus haha...
Oh okay, rottig dat je er zo'n last van hebt! Geen idee, ik heb het al jaren.. Maakt niet uit hoe vroeg ik opsta, ik ben tot in de late uurtjes klaarwakker..
T vervelende is dat ik jaren echt super slecht geslapen heb door de medicatie.. Sliep geregeld nachten niet of max 2 uur (verspreid tussen 5 en 11) en sinds ik vd medicatie & de pil af ben heb ik t alleen rond mijn eisprong! En dan ben ik ook gewoon echt kapot! Zo apart!
Pfff jemig zeg, dat lijkt me vreselijk slopend! Ik heb het geluk dat ik nergens heen hoef en kan blijven liggen zolang ik wil, dus ik pak alsnog meestal wel 6 a 8 uurtjes..
Dat is fijn!! Ik had er toen niet zo'n last van. Na 3.5 jaar was ik dat gewend! Nu ga ik proberen te slapen, wekker gaat weer erg vroeg Hopelijk slaap jij ook snel!