@bloomm haha herkenbaar lekker warm in bed en dan moet je eruit bleghh @Micchan yeahh ik miste onze TOS konining al haha hier werd mn arme meisje net ff wakker denk dat ze op dat pijnlijke oor lag. als het goed is geneest het heel snel zei de dok
Ik ben er ook weer... En ik ben eigenlijk doodmoe, vooral na afgelopen nacht...maar niet kunnen slapen.pffft... Hormonen?
Nog gefeliciteerd Nijntje wat leuk dat je zwanger bent. voel je je veder goed ? Dit is de snee/scheur in haar oor hopelijk houd de lijm het bij elkaar ...
Ja klopt en als je bijvoorbeeld ergens moet wachten ofso is het ook erg makkelijk! ik lig ook al in bed heb geluk dat de playstation boven staat Maar mijn 'lieve' vriend heeft de controller ingepikt
Ja echt sneu he...normaal ben ik nooit zo hysterische als t om vallen gaat maar dit vond ik toch wel een dokters bezoekje waard ...en gelukkig zijn we gegaan hihi ze was net weer even wakker...ff geknuffeld en haar wat water gegeven maar veder lijkt ze nergens kast van te hebben nadat ze was gevallen ging ze na een paar dikke tranen ook gewoon vrolijk veder met spelen
Hier nog wakker. En kan denk ik vannacht ook niet slapen. 'Bonnie en Clyde' zijn gesignaleerd in Winschoten. 20 km van mijn woonplaats...
Ik werk nog wat te drinken naar binnen en dan zal ik m'n laptopje helaas moeten sluiten.. Vriendlief wordt niet zo gelukkig van het extra licht..