Nee hoor! Ik ben er net uitgegaan voor de 264328e keer van de trek. Heb een kiwi zitten eten om 4u 's nachts. Brrrr hahah
He bah haha. Ik net boterham met gebakken ei, nu slaperig door het eten dus duurt hopelijk niet lang meer.. *Tromgeroffel*
Oooohhhh een eitje!! Lekker zeg :-o Hoop dat je zo lekker in slaap valt. Ben er ook wel weer klaar voor haha
Ik mocht vannacht voor het eerst doorslapen ik snap er niks van! Ze was vannacht wel even onrustig zo'n 4 uur na de vorige voeding, dus ik haar haar medicijnen tegen spruw gegeven en nog even gewacht tot ze wakker zou worden. Natuurlijk zelf in slaap gevallen en net pas wakker!
Fijn Cream! Hier ook weer wakker, beebjes zijn een beetje onrustig in mijn buik veel krampen en steken. Ik wacht maar even af om te kijken of het zo blijft of dat het erger wordt. Anders toch maar het ziekenhuis bellen om advies te vragen.
Good night ladies! Ik blijf nog ff wakker want de maagzuur is dusdanig heftig dat het water me in de mond loopt bah. Antagel genomen maar dat lijkt dit keer weinig uit te maken.. meh
Sterkte met je maagzuur! Hoop voor je dat t snel minder wordt... Zit nu helemaal alleen op een grote inleidingskamer in het ziekenhuis.... Net wat geslapen, nu toch wel wakker en kam de slaap niet echt meer vatten! dan duurt zon nacht nog best lang! ;p
Ohh sterkte met het maagzuur! Pfoe, in het ziekenhuis duurt een nacht zeker lang ja, als je niet kunt slapen.. Blegh