Ik ga een poging wagen lieve dames, welterusten of tot straks (al hoop ik dat jullie dan ook eindelijk slapen)
@blijzwanger, gaaf hoor volgens mij gaat dat echt een trend worden Nicole RIchi, Lauren Conrad en Kelly OSborne zijn ook met paars haar gespot.
Hopelijk heeft iedereen kunnen slapen. Ik zit inmiddels thuis te ontbijten met dochter.. ben al 26 uur wakker en over een uur kan ik slapen! Truste!
ik denk omdat het aan het genezen is kan amper zitten echt vervelend gevoel, (sorry ben paar dagen niet online geweest!)
Ja ik zag het! Moet het alleen nog een keer echt durven ben bang dat mn baas het iets minder leuk zal vinden, maar hij kan me moeilijk ontslaan om mijn haarkleur hoop ik
Ik heb het vorig jaar paars gehad. Werk in een mannenwereldje. Hoorde de hele dag "Purple Rain" van Prince om me heen van de mannen hahaha. Ik vind het een mooie kleur! Gewoon doen !!
Oh neeee ik schrik net wakker, volgens mij ben ik om 21 ofzo in slaap gevallen.. Ik hoop zoooo dat ik weer verder zak..
Ik schrok ook wakker maar omdat mijn man iets liet vallen in de badkamer. Dus nu klaarwakker en enorm hoesten en meneer slaapt natuurlijk. Daar kan ik niet tegen!
Pfff weer staan kotsen vanwege het hoesten vanmiddag ook al. Zou haast aan longonsteking gaan denken pfff. Hopelijk is het snel over.
Zo, daar zijn we weer! Zou het weer zo'n rustig nachtje worden? Hier slaat de moeheid al flink toe in ieder geval..
Ik werk in de horeca en mijn onregelmatige diensten maken het zo dat ik tijdens de normale dagen ook slecht kan slapen. En nu maar mijn dochter gepakt om te voeden, anders slaap ik zo meteen en komt ze
Oh wat rot zeg, dat dat ook zo'n invloed heeft op de dagen dat je niet op zulke tijden werkt! Je pakt het wel slim aan, haha