Mag ik even heel brutaal hier inbreken? Ik zie dat je bevallen bent, beetje laat , maar alsnog van harte gefeliciteerd! Gaat het goed met moeder een zoon?
Hoihoi dames, ik kom weer even spieken. Lig hier zo heerlijk te genieten van de schopjes van de meisjes dat ik niet wil gaan slapen. Wat een wonder toch dat er een volwaardig mensje in zo een korte tijd in je buik groeit. Ik trek me weer terug onder de dekens, weltrusten allemaal!
Hier ook nog wakker. Lig languit op de bank met de hond en twee katten er gezellig bij. En te bedenken wat ik even zal gaan eten... echt zo'n trek haha. Ondertussen een beetje rondneuzen op zp
Gezellig hier... Kan ook niet slapen, maar moet er eigenlijk niet aan denken dat er morgen om 7 uur weer 5 aan m'n bed staan..."mamaaaaa" (hoe lief ik ze ook vind.. )
Ooh dat heb ik expres niet in huis gehaald. Ik was sowieso nooit echt een chips-eter maar sinds de zwangerschap is niks meer veilig en van de week ook zomaar een zak hamkaas chips leeg gegeten whaha. Ik denk dat ik deze keer maar voor een appeltje ga
Hier chocoladekoekjes met hazelnoten. En veel zakken chips die nog leeg gegeten kunnen worden. En ik zou eigenlijk aan de lijn gaan...
Ik ben heel wijs toch voor een appeltje gegaan ik had ook niet echt heel gezond avond gegeten dus dan maakt dit het toch weer een beetje goed hoop ik. Maar de andere dingen wat ik voorbij zie komen...chocokoekjes, toastjes enz. Mmmm eetse dames
Zou t liefst naar de Mac gaan nu... voor de Grand Big Mac... alleen al voor dat plakkie kaas wat ertussen zit... Leuk hoor zwanger zijn.... kaaaaasverslaafd
Dan zou ik voor de milkshake vanille gaan. Maar de mac hier is nu net 1 minuut geleden dicht gegaan. anders zou ik zo in de auto stappen. Haha heb momenteel echt trek in van alles en nog wat. Enne Kaila, beterschap!
Tosti.... wit brood met pindakaas.. augurken met boterhamworst... broodje kroket... wit brood met banaan en hagelslag... noodles.... *Zucht..... droomt weg
Voor de nieuwsgierigen... het is geworden.... ------Tromgeroffel--------' Een witte boterham met boter, plakkie kaas, tomaat, gesnipperd uitje en aromat zout... en een groot glas colaaaa.