Heb wel lekker het raam open staan... woon vlak aan de kust, hoor de motors vd boten die langsvaren. Voor de rest schijt ik in me broek... vanwege zenuwen voor de bevalling.
Gaat vast goedkomen zwaluw. Ik zal voor je duimen. Ik zit nu net op de helft van de zwangerschap maar vind het allemaal zo supersnel gaan. Heb het gevoel dat ik net een week zwanger ben. Misschien komt dat ook omdat ik het sinds deze week een beetje voel bewegen daar binnen in. Succes met de laatste loodjes!
*zwaaai* Hallooooo! Heb ff terug felezen, ik lag helemaal niet wakker van honger (nja van honger dochter haha) maar nu heb ik honger! Maar waarachijnlijk ben ik te lui om naar beneden te lopen dus dat scheelt
Dochterlief werd wakker voor voeding ivm reflux moeten we dan altijd, ook 's nachts,haar een half uur rechtop houden. Dus dan ben je daarna goed wakker en kom ik niet meer in slaap *gaap, gaap*.
Bijna iedere nacht vaste prik om om deze tijd naar het toilet te gaan om vervolgens met een actief kind in de buik te liggen.... en gaan slapen ho maar! Zucht haha voor jou de laatste dagen! Spannend zeg.