Hi, even alles bij gelezen. Hoop dat iedereen daarna lekker in slaap is gevallen (ondanks de snee in de oren, hormonen, games, zenuwen, zieke kindjes) Hier zo uitgeput na eerste dag werken dat ik om 21.00 al sliep volgens mij! Maarja nu vanaf 4.30 al wel weer wakker door zoonlief. Ga nog maar proberen of ik nog een uurtje kan slapen....
Sorry dames.. ik heb verder gewoon geslapen vannacht. Het mysterie van de armen van maxima heb ik niet op kunnen lossen, sorry. Vannacht een nieuwe poging boomm. Ik heb een behoorlijke rugoperatie gehad. Er zijn 2 wervels aan elkaar vast gezet en een zenuw vrijgelegd. Dus t is voor een goed doel.
Micchan ik mistte je al gisteren! Snap echt de ballen van TOS Ben nu level 9, maar geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen haha Hoe werkt het nou precies? Ik maak nu alleen maar cobinaties, maar das niet het enige wat je moet doen eigenlijk toch?
Ik ook, maar ben er nog niet in gegaan Gisternacht ook, maar bewust hier niet langskomen..want dan word ik alleen maar meer wakker!
Ben alweer gestopt met tos. Snapte er inderdaad ook weinig van haha. N. heeft voor t eerst doorgeslapen afgelopen nacht. Kwart over 12 laatste fles gehad en om 7 pas weer wakker! Hopelijk was het geen eenmalig iets haha
Allwoman: jaa herkenbaar!! Lig alleen maar later op bed als ik dit topic eenmaal open Gisteren wel een goede nacht gehad? Boomm haha ja het is aardig ingewikkeld he Wat goed, 7 uur achter elkaar! Idd hopen dat het doorzet. Ik zie trouwens dat je onwijs snel zwanger weer zwanger bent! Leuk zeg, 2 ukkies zo kort na elkaar! Jmay, ben ook wel benieuwd! Had ze er vandaag nog veel last van?
Dank je wel! Ik was gewoon in slaap gevallen Wel wat kwaaltjes, maar ik mopper niet, het is goed te doen. Hoe is het met jouw meisje?
Wat lief dat jullie dat vragen Ja gaat goed ze was vandaag wel erg hangerig dus denk dat misschien hoofdpijn had ofzo van de klap. de snee lijkt nog steess goed dicht en er kwam al een korst op. hoop dat t mooi geneest. Voelde me zo stom wij hebben wel van due punt beschermers voor op.de tafel maar niet voor de poten wist niet dat die bestonden .....
Hoi Dames, Ik zie dit topic nu pas, maar hier ook iemand die altijd veel te laat slaapt... Mag ik een beetje met jullie meekletsen.?
Haha ja t is echt een moeilijk spel. Maar ben ook veel te verslaafd aan Homeland nu haha. Vriend heeft net een film voor ons op gezet, een pf andere actiefilm, dus kijk met een half oog mee. Ja was heerlijk weer even een lange nacht maken! Maar ga er maar vanuit dat het vanavond niet gebeurt, kan t alleen maar meevallen Ja heel snel nu weer zwanger, was enorm schrikken maar het begint nu een beetje door te dringen en ondanks de 'hobbels' die ik zie ben ik er zo blij mee! Leuke dag gehad?
Fijn dat het goed ging. Denk ook wel dat ze nog een beetje hoofdpijn had, zal toch een flinke klap zijn geweest! Korstje is een goed teken toch? Opletten dat ze hem er niet aftrekt, dan geneest het mooier.. Wist trouwens ook niet dat er beschermers voor de tafelpoten bestaan
Haha en er is ook nog een 2e en 3e seizoen Oh gezellig, welke film?? Kan me voorstellen dat het even schrikken was! Maar zowel snel na elkaar als langer wachten heeft zn voor en nadelen he, en je hebt het niet altijd voor het kiezen Mijn dag was best ok! Training was uiteindelijk heel kort (gelukkig) maar toch wat langer blijven hangen op t werk, moest wat dingetjes afmaken Morgen lekker mn vrije dag, nu maar hopen dat de kleine uk me een beetje uitslapen gunt