Ik wel maar mijn vriend niet. Ik moet hem wegbrengen naar zijn werk en daarna om 8.30 moet ik even de auto naar de garage brengen voor een grote beurt en apk. Dus ik denk dat ik een zombie morgen ben maar dat overleef ik ook wel weer
Pff ik zou ook wel willen slapen.. Maar mn vriend ligt met zn hoofd op me en ik MOET over zn hoofd kriebelen. Als ik stop word ie wakker en begint ie te zeuren dat ik door moet gaan. En dan als ie slaapt zoals nu en ik wil me even bewegen, wordt hij wakker en begint t weer opnieuw..
Gefeliciteerd met je zwangerschap Poppetje! Ik mag morgen ook vroeg opstaan, we worden om half 9 al in het ziekenhuis verwacht. Vind het een stuk fijner om zo vroeg te moeten dan laat op de middag, anders ben je toch de hele dag zenuwachtig. Aansluitend aan de echo een gesprek over hoe het 'plan' eruitziet. Waar bevallen, wanneer bevallen, hoe bevallen etc. En hopelijk ligt baby B nog steeds in een normale ligging, dan mag ik natuurlijk bevallen! Wel een stukje spannender, maar de communicatie verloopt nu prima. Bij Noud is er zoveel miscommunicatie geweest waardoor ik niet de gewenste pijnstilling heb gekregen tijdens de bevalling en waardoor ik als een berg opzie tegen bevallen. Nog steeds denk ik niet dat de kleintjes binnenkort komen, maar mocht het nu ineens zover zijn ben ik eindelijk helemaal voorbereid. Kamertje is klaar, de ziekenhuiskoffer staat er en we kunnen de meiden met 100% zekerheid een naam geven. En wat hebben jullie dames allemaal gepland deze paasdagen?
Succes morgen Twinkeltjes!!! Hier geen speciale dingen die met pasen te maken hebben. Gewoon luieren... genieten van ons laatste (?) weekendje samen... en er komt nog een vriendin langs. En elke avond zeuren om een massage
Haha rosavise, dat wordt een lange nacht voor jou sterkte Twinkeltjes wat spannend allemaal. Wel lekker dat je zo vroeg terecht kan. Daar hou ik ook altijd wel van. En als het allemaal meevalt dan heb je nog wat aan je dag ook en wat lekker dat je er helemaal klaar voor bent. Dat moet vast ook wel een stukje rust geven. Heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk voor morgen in het ziekenhuis.
Thnks! Ben zooo misselijk, ga zo ook iPad weer uitzetten want wordt het nog erger van lijkt het. Succes met pitten dames! Hoewel micchan, voor jou is de nacht of maar net begonnen denk ik ?
Ik werd vaak erg misselijk van het licht, heb nu ook op laptop, mobiel e.d. alles op de laagste stand staan.. Jij ook succes! Haha ja, hier is het nog redelijk vroeg