Het nieuwe 'nog dames wakker?' topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoop dat het iets helpt!

Welterusten :)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    hier weer flesjestijd *gaap*
    t word tijd dat hij gaat doorslapen ;)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha veeleisend hoor ;)

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Zwanger zijn gaat me tot nu toe goed af: weinig tot geen kwaaltjes en zeer energiek. Behalve slapen! Ik word wel 4 keer per nacht wakker en vooral rond 4 uur: dan lig ik echt zo 1,5 uur wakker zonder in slaap te kunnen vallen! Altijd al een moeilijke inslaper en lichte slaper geweest maar dit slaat alles!! Voorbereiding op de nachten die komen gaan? :p

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik herken dit precies, wat het slapen betreft! Ik ben dan geen moeilijke slaper normaal gesproken, maar sinds 1,5 week word ik nu standaard elke nacht wakker! Meestal rond een uur of 4.. En dan slaap ik gewoon niet meer (kijk maar hoe laat het inmiddels alweer is). Ik baal hier wel echt van, ondanks dat het een goede voorbereiding is voor straks.. Maar ik weet dat ik bijvoorbeeld vandaag mijn rust goed kan gebruiken (gaat laat worden vanavond en tussendoor niet de mogelijkheid om nog even een uurtje te slapen) en dan is het des te frustrerender dat ik nu niet gewoon nog eventjes een uurtje kan meepakken.. :D
    En vriendlief slaapt gewoon door, word er soms stiekem een beetje jaloers van haha ;)

6. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Bereid je dan maar alvast goed voor op de laatste weken vd zwangerschap. Bij mij is het een helllll

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Oh poppetje een medestander! Ik heb ook niet meer geslapen (ben maar gaan schoonmaken haha) ik heb het geluk vandaag vrij te zijn maar als ik moet werken is het helemaal irritant! En waarom ik wakker ben? Geen idee!

En manlief? Die legt z'n hoofd op het kussen en slaapt in een ruk door... Jaloers!

Ik ben zeeeer benieuwd naar die laatste weken dan!

8. KimK

KimK Niet meer actief

Wooooow, waarom is er al 3 dagen niet gepost hier?

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Misschien omdat mensen met pasen massaal op visite gaan en dat dat vaak vermoeiend is. Dus slapen ze nu wel goed ;)

10. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zzzz.. Zzz.. Zz.. Zzz..

Etc. Etc.

Slaap, u bent welkom!

11. KimK

KimK Niet meer actief

Hahaha. Ik had zelf de afgelopen nachten ook heerlijk geslapen, vriend had de nachtvoedingen overgenomen. Nu mag ik weer en dan val ik altijd zo lastig weer in slaap!

12. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Hier ook :(
    Slapen lukt niet meer met mijn hoogzwangere buik.... Ik heb van die hele levendige dromen en als ik dan wakker word, dan voel ik mij echt klaarwakker. De eerste keer vannacht al voor 12 uur.
    Ben even beneden wat gaan eten. Ik ga nu maar weer proberen om mijn mandje in te duiken!

13. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb ruzie met me vriend.... omdat ik de tv uitzette terwijl hij lag te slapen.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh, mocht dat niet dan ...

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Zwaluw tja logisch ;). Morgen uhh straks is t vast weer goed ;)

Net fles gegeven.. kan nou niet slapen :(
    Micchan haha iedereen een warm welkom gegeven? :p

16. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Er is hier weer een paars monstertje aan de borst in slaap gevallen. Even wachten tot ze wil boeren en dan toch maar weer verder slapen.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja weer druk met de gastvrijheid :D
    Denk dat het in het weekend zo stil is omdat het dan 'normaal' is om laat te gaan slapen :p

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    *gaap*..
    dat er zoveel nog wakker zijn zeg. Natuurlijk met voeden ook logisch. Hier een typisch geval van wakker worden en doordat er veel door mn hoofd spookt niet merr kunnen slapen. Heb zojuist ook mn werk mailbox vast bijgewerkt.. hoe erg is dat?!
    Volgende week is de laatste week voor mn verlof.. moet nog veel gedaan worden voordat ik weg ben. Dus komende dagen maar doorknallen. Alleen heb ik daar wel nn slaap bij nodig haha!
    Moet thuis ook nog eea doen.. pff

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goedennacht ..
    ik kan ook weer eens niet slapen
    met een snurkende man .
    snurkende baby ,