Intrigerend he, zo snachts uit t raam kijken. Altijd weer spannend, wat ga ik zien als ik mijn rolgordijn een stukje optrek?
Brrrr ik hou niet van ramen 's nachts.. Al zou het knap zijn om iets voor het raam te zien op de derde verdieping.. Maar juist dat maakt het zo eng..
Geen last van. Maar ik woon dan ook in een rijtjeshuisje in een vrij vriendelijke buurt. Meestal zie ik een kat ofzo... of een dronkelap hihi.
3x raden wie er deze nacht niet kan slapen Laatste nachtje ziekenhuis!! Morgen weer lekker in mijn eigen bed, slaapt een stuk beter.
nee heb Men gsm onder het laken gesmokkeld terwijl hij ligt te snurken wahaha je moet wat Me je tijd toch ?
Whahahahhahahaha kaaskroketje toch! Ik zie je al helemaal liggen, onder de dekens met zo'n minilichtje
Neeee, als het 'op commando' is, voelt het niet lekker (Oei, dat klinkt best fout als je verder niet weet waar het gesprek over gaat)
zo is het , en elk ander snurkje , houd ik Men Adem in en denk ik shit betrapt haha , ben gistr ongesteld geworde , ben bloed chagrijnig , ga half dood van de kramp dus pech voor hem ik zit op zp