Hahahaha. Ja als de "wee" weg is... dan moet ik voor me gevoel echt rennen naar de wc. Maar dan komt er alleen maar lucht uit.
Ik dacht ook dat ik moest schijten joh, ik maar persen! Uiteindelijk wel daadwerkelijk wat uitgekomen, dus verheug je vast!
Ja, ik had al last van obstipatie, dus ik maar grommen naar die letterlijk eigenwijze drol! :x:x:x Kwam d'r opeens een partij water uit in plaats van poep, en nee diarree was het dan helaas ook weer niet! Toen dacht ik dat het misschien handig was niet meer te persen, laat die drol maar lekker zitten dan, kwam d'r toch een baby uitgerold! Jeetjemina zeg
Me vriend komt zo thuis als het goed is.... . Ondertussen ben ik maar wat aan t rondhuppelen en muziek aan t luisteren.. en naar de plee om scheten te laten hahahha.
De buren denken vast dat ik trompet aan het spelen ben. Hahahaha. Maar nu loop ik dus met dat efteling liedje in me hoofd.... grrrrr :-D
Ahhh was 'grappig' bedoeld, scheelt al een hele hoop dat vriendlief thuis was en vooral dat we niet in de trein zaten (Drie dagen ervoor op de terugweg vanuit Nederland, zo'n 12-13 uur in de trein.. Moet je niet aan denken!).. Maarrrrr we gaan ons nu even focussen op Zwaluw ja!
En bedankt nu moet ik dus telkens ook aan het carnavals lied van de efteling denken ... ik moet nog wachten op me wasmachine droger en vaatwasser , tietietiedietie Omfg -.-