Dat was toch al zo, Nahla? Of haal ik je nu door elkaar met een ander lid.. Veel sterkte! Zwaluw, ik denk aan je!
Nee, klopt. Het ging al een tijdje niet zo goed tussen ons, maar ik heb de knop definitief doorgehakt en hem er uit gezet
Hooooiii. Hoe issie? Nog gedroomd over pretpark dingen? Ik zit nog steeds met weeën.... te wachten tot ik genoeg ontsluiting heb om naar t zhuis te gaan. Gisterochtend kwam de verloskundige om 9 uur.. die zei dat het indalingsweeën waren. (Wist niet dat die zo een pijn kunnen doen). Kheb een slaappil gekregen en moet paracetamol innemen... maar de weeën zijn nog niet opgehouden en zit er behoorlijk doorheen. Vooral de rugweeën... Heb net een slaappil genomen. Ben benieuwd of het werk. Afgelopen nacht heb ik 45 minuten geslapen. Kon ik maar even in de Vogelrock... als afleiding
Nou Zwaluw nog steeds weeen? Kan echt niet geloven dat t alleen indalingsweeen zijn hoor! Ik kan hier alweer niet slapen van de buikpijn, en drukke baby.
Ach heerlijk toch, van je kleine meisje genieten in de diepe stilte van de nacht.. Vooral in de winter en dan stiekem de kachel weer omhoog draaien.. Oh yez.