3.20..... Gaaaaaaap! Fijn om te lezen dat het met de zieke kindjes weer wat beter gaat. Hebben jullie ook altijd zo'n zin om Te gaan eten s nachts? Ik doe het niet omdat ik dan de trap af naar beneden moet. Maar oh wat heb ik zin in een stukje chocolade!!
Werd net wakker door gepiep van hondje en hoorde wat beneden. Ml wakker gemaakt..hij gaan kijken had hondje heel zn bench onder gepoept (diarree) arm beest. kleed gelijk de wasmachine ingedaan maar heel t huis-incl onze kamer- stinkt nu Kachel doet ook niet wat hij moet doen dus alles open gooien kan niet
@mamachantal: wat zielig voor je hondje maar ook voor jou! En dat om 5 uur in de nacht! Hopelijk was het eenmalig! Hier nu wakker van de wekker. De dag gaat weer beginnen
Aah arm hondje mamachantal. Beterschap Thnx allemaall. Heb klein beetje kunnen slapen. Kleine man bleef wel steeds hoesten maar niet zo erg als beginvan de nacht. Blaft nog steeds als een zeehond slaapt nu nog wel ff. Baal dat ik moet werken vanochtend kleine gaat naar mnschoonouders maar smzal zo welweer lelker cjagrijnig worden. Ik wil straks niet dat ze met m zo naar de markt gaat enzo nu hij zo naar hoest.
Pff uit geslapen?? Nou nee!!! Vanaf 1:00 tot 3:00 wakker geweest, het begon met DL vanaf 1 tot 2 om de haverklap naar het toilet en toen niet meer in d'r eigen bed willen dus even drama:x , toen begon ZL wilde BV maar iets te vaak naar mijn zin en jengelig . Toch maar even weer wat gegeven. Om 6:30 de wekker het brood net gesmeerd voor de kinderen en ze nu maar even wakker maken voor de PSZ, zal je zien ik ben moe wil nog slapen grr.
Pff had gehoopt dat uk nog wel een uurtje langer zou slapen vanochtend, niet dus straks nog maar een dutje meedoen dan
Het is nu precies 1 uur en ik zit aan mijn ontbijt Uitslapen is wel gelukt hier dus JMay, negatieve testen zijn stom
Ooh meiden ik heb nog een heeerlijk dutje kunnen doen van 11.30 tot 13u Normaal doe/kan ik dat echt niet, maar mn bed riep me
Haha nee onze micchan blijft wel op de app. Maar als ik niet kan slapen zal ik hier ook eens meekletsen. Ook al gaat het de laatste tijd erg goed. Van de oude club slapen de meesten ook 's nachts dus dat is ook wel saai als je dan zelf steeds wakker ligt. Ik hoop dat jullie het gezellig hebben met elkaar