Het nieuwe 'nog dames wakker?' topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik duik er alvast in! Hopelijk tot morgenochtend pas.......

2. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Wat een luxe he :D Ik mistte je al gisteren, volgens mij lag ik al te ronken eer jij online kwam :) Had nog gepost dat ik geen bal snap van TOS, maar heb het maar opgegeven haha ;)

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ik hoop dat het gaat lukken, welterusten!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha ja ik kwam een beetje laat inderdaad :p
    Wat snap je niet, de skills? (M'n vriend zei al, IK WIL WEL HELPEN UITLEGGEN LEUK DAN HEB JE VRIENDEN :):):))

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Haahaha is ook gezellig :) Nou, ik snap dat ik combinaties van 3 of meer moet maken door de blokjes te verschuiven en ik snap ook dat er met elke combinatie weer iets specifieks gebeurt, zoals dat rode poppetje een aanval doet als je rode blokjes verbindt... Meer dan dat snap ik eigenlijk niet ;):D

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Balen :(

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    hahahah hier precies het zelfde !

ik heb een cadeaubon van 40 euro van bol.com en nou wilde ik wat leuke make-uppies voor mezelf kopen maar ik heb daar zo geen verstand van.
    draag normaal alleen een beetje mascara maar meer ook niet.
    zou wel wat leuke oogschaduw ofzo willen
    bol.com | Make-up | Mooi en gezond
    wie helpt me ? :D:p

8. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Het ligt er helemaal aan wat voor kleur huid je hebt. Bij een lichte huid zou ik aanraden om een lichte oogschaduw te nemen met een zachte tint of een kleine glitter. Bijvoorbeeld lichtbruin, goudkleurig, lichtblauw of groen of zilver. Roze is echt een afrader omdat je dan een ik heb net gehuild effect krijgt. Ik zou ook niet voor een donkere kleur kiezen voor overdag want dat is in het buitenlicht vaak niet mooi. Je zou ook nog eyeliner kunnen gebruiken, het beste een simpele kleur als bruin of zwart en vermijd felle kleuren anders lijk je net pipo de clown.

9. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ik vind dit soort oogschaduw doosjes altijd super:
    bol.com | Rimmel Glam'Eyes Quad Eyeshadow - 2 Smokey Brun - Oogschaduw | Mooi en...
    Ik heb iets soortgelijks van maxFactor, maar die is niet meer te verkrijgen :( Handige is dat je kan kiezen of je alleen een lichte kleur opdoet, of een beetje donker of misschien wel alles bij elkaar :D gebruik vaak op mn ooglid 1 kleur en dan erboven tot onder mn wenkbrauw een hele lichte variant van dezelfde kleur, maakt het vaak net iets meer 'af'.

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    haha bedankt voor de tip, ja ik heb een redelijk lichte huid en goudblond haar..

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja zag die doosjes ook , dacht dat is wel handig idd
    ga nog ff kijken ..

12. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Pff tis alweer bijna 12 uur... Morgen weer vroeg op ;) maaaaarrrr het is bijna vrijdag!!! Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

13. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hopelijk bevallen :p
    Verder is mijn agenda helemaal leeg!

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Spannend !

wij vieren zaterdag mijn man zijn verjaardag :D
    veder gaan we niet zo heel veel doen.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh euh, alleen de blokjes? Da's een erg ruim begrip haha.. Zal wel kijken of ik een goede link kan vinden :D

Plannen: Ben zojuist twintig geworden, nou hiephiep. Had op mijn twintigste moeder moeten worden maar ben inmiddels ruim een maand mama zonder kindje. Binnen m'n twintigste ga ik ook niet opnieuw moeder worden, tenzij het vanaf de nieuwe datum meteen lukt en hij/zij weer te vroeg komt, maar dat willen we ook weer niet.. ;)

Ik 'verheug' me al op de 'Heeeele fijne dag toegewenst's en 'Veel gezondheid, geluk en liefde's, blugh.. Is vast goed bedoeld, maar iedereen doet alweer alsof er niets gebeurd is en daar kan ik errrrg slecht tegen.

Zo, da's er weer even uit. Sorry hoor :)

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hmm ja dan is een lege agenda idd wel zo makkelijk ;) Hoever ben je nu?

17. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Gezellig!

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    daar kan ik volledig inkomen...is ook gewoon *** :( je had je 20ste verjaardag met zn drietjes moeten vieren:(
    Vind t zo rot voor je.....het is ook zo frustrerend dat ik nooit zo goed weet wat ik moet zeggen dan ..:(

Toch een klein beetje gefeliciteerd ? :(:)

Leuk jij bent dus ook nog piep jong !
    Ik word in mei 22 .

schrok me net rot denk wat licht hier nou weer in mijn bed...
    het bitje van mijn man haha die heeft sinds vandaag zn bitje voor t knarsetanden maar hij verliest hem dus steeds in zn slaap

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hmm ja volgens mij snap ik er dan zo goed als niks van he ;)

Jeetje ja, das echt geen leuke verjaardag :( Gebeurt dat vaak, dat mensen doen alsof er niks gebeurd is? Heb toen je topic gevolgd en meer dan 1 traantje gelaten (terwijl ik een emotionele bikkel ben, normaal gesproken ;)). Das toch echt niet iets wat je zomaar zou 'vergeten', of niet meer over praat.
    Wilde trouwens nog vragen hoe het nu met je gaat, maar wist eigenlijk niet of je behoefte had om er hier over te praten, aangezien we elkaar nog niet eerder echt hadden gesproken...

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Jeetje Micchan, wat zal jij de kutste verjaardag ever hebben! (Mag dit zo gezegd worden op zp?) Ik kan alleen maar voor je duimen dat je verjaardag volgend jaar een stuk beter mag zijn. Maar zijn er dan echt mensen die doen alsof er niets gebeurd is? Dat kan toch niet?!
    Ik wil me trouwens nergens mee bemoeien, maar heb je wel al een gesprek gehad of in de toekomst met je gyn of er een kans op herhaling bestaat voor een vroeggeboorte? Ik heb dit zelf toendertijd namelijk wel gehad, en hier erg veel aan gehad.

Wat betreft niet slapen, ik wil wel slapen maar heb doordat ik een hele apotheek aan medicatie slik tegenwoordig nu erge hartkloppingen dus kan ik niet slapen... Hopen dat het snel over gaat want ik ben doodmoe.

Deel Deze Pagina