Het was bij de echo's, die vallen in het ziekenhuis blijkbaar ook onder de röntgen afdeling Bij de röntgenfoto had ik ook niet mee gewild hoor, maar dit was echt een gewone echo met zo'n apparaat wat ze bij zwangeren ook gebruiken. Manlief zegt dat er zelfs een stoel extra naast stond. Maar als het goed is hoeft hij niet meer terug nu. Als hij pijn en/of koorts krijgt moet ie weer naar de huisarts en verder maar gewoon wachten. Vooral ook hopen dat ie niet te erge aanval krijgt vlak na (of tijdens!) de bevalling, dan heeft de kraamzorg er 2 op bed liggen
Euh ik heb niet gedagdroomd over een baby, dat was JMay haha. Ik heb het grootste deel van de dag met m'n 3DS doorgebracht nu ik eindelijk de lader heb, haha. En jij?
Ohhh oeps, misschien moet ik naar bed rollen! (ga ik ook echt proberen nu) En yay voor de 3DS-lader! Ik heb vandaag op 1 aflevering na heel seizoen 9 van Criminal Minds gekeken
Pfff ben al vanaf half 2 wakker. Onze oudste dochter heeft tot drie keer alles overgegeven. Alles zat vol, haar bed haar vloer, op de overloop in de badkamer. Ik heb net alles boven opgedaan en gedweild en alles in de wasmachine gestopt. Ben met alles een uur bezig geweest. Gelukkig is ze nu weer rustig en ligt ze lekker te slapen bij ons, op haar kamertje moet ze nu niet komen zo erg stinkt het. Wat is dat toch zielig als die kleintjes zo ziek zijn