Het nieuwe 'nog dames wakker?' topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaahahaha, die denkt gelijk dat je hem indirect iets probeert te vertellen.. :p

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Proest!! :D

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Heb er ook nog niet zo heel veel zin in! :(

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee kan ik me voorstellen meis.. Wat voor werk doe je? (Als ik te nieuwsgierig ben, gewoon zeggen!)

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wow! 300 euro, en win hier maar klagen!! Die foto! Whaha echt! Briljant!! Wat een taal he:D praat jij met jou vriend ook 'gewoon' Duits of praat hij ook anders?

Ik ben nu ook nieuwschierig hoe jullie bij elkaar zijn gekomen Cream!

Ellie, komt wel goed schatje *glas roosvicee*

En idd, die denkt gelijk dat de bruiloft niet doorgaat..

Ik heb ook echt geen slaap, niet dat ik vet moe ben en niet in slaap kom, in ben echt klaarwakker.. Why?!?!?!??, bloody brain!!!

6. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Via een kennis op een chatkanaal beland en daar aan de praat geraakt met hem en nog iemand anders. Gewoon lekker ouwehoeren, verder niks. En toen hadden ze het op een nacht over dat ze al zo lang droog stonden en dat vrouwen stom waren en hij zei dat er binnen de scene waar hij in zat toch niemand viel op getinte mannen. Verder lopen geinen dat ze dan wel heel lelijk moesten zijn, waarbij zij natuurlijk het tegendeel gingen bewijzen. Het mannelijk ego, zo leuk :p

Ze hadden allebei wel foto's online en ik zag foto van mijn man en dacht gelijk "damn, die wil ik!" En zo subtiel als ik ben heb ik dat toen ook gezegd :p
    Heb toen echt even een rotperiode gehad die misschien iets minder geschikt is voor hier... en ben nachtje bij die andere gast op de bank gaan crashen, omdat ik echt met mijzelf in de knoop zat en er even uit moest.. Hij en manlief kennen elkaar ook, dus mijn mannetje kwam daar eten. Hij kwam de trap op en whoah... *kwijl* supermooie vent! Na het eten film gekeken en ik ben sowieso een onwijze knuffelkont, dus ging tegen hem aan liggen en toen degene waarbij we thuis waren even de kamer uit was zoende hij me! Heb geloof ik alleen maar dom zittrn grijnzen de rest van de avond.

Eigenlijk is het niet superraar, maar gezien de omstandigheden en de chaos in mijn leven toen is het wel gek dat ie niet gillend is weggerend. Inmiddels zijn we deze augustus alweer 3 jaar samen en afgelopen november getrouwd.

7. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik werk op een buitenschoolse opvang. Nee hoor mij mag je alles vragen!

8. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha komt ook wel goed. Het is gewoon weer iets waar ik ff doorheen moet.

Echt klaarwakker dus! Dat gaat pijn doen morgen!

9. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    @Bubblez, de niersteen is te klein om operatief te verwijderen. Hij moest hem maar gewoon uitplassen. Inmiddels loopt hij er al bijna 3 weken mee, maar de pijn is niet de hele tijd even heftig.

Edit: ik word (nog) niet ingeleid. Wel gestript, donderdag weer, maar alles doet het nog te goed voor een inleiding. Wil het zelf ook liever niet indien het niet echt nodig is.

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Niet super raar, maar wel een leuk verhaal! Dus toen hij niet gillend weg rende wist jij dit is een blijvertje!

Mijn vriend is van Turkse afkomst en toen ik hem zag zei ik hé hé eindelijk eens een normale Turk. :D

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Veel he! Maar als je werkt betaal je een bepaald deel van je salaris (wat dan gewoon niet bij je netto komt, dus wat je krijgt kan je ook echt uitgeven zegmaar), dus da's wel lekker.. Als we eenmaal getrouwd zijn, kan ik me ook gratis meeverzekeren bij m'n vriend.. Dus valt gelukkig redelijk mee in onze situatie. :)

Bedoel je gewoon duits als in een dialect of dat we algemeen duits praten? Hij verschiet af en toe wel in een Weens dialect, maar daar versta ik werkelijk geen reet van dus dat zeg ik dan altijd gauw en dan is het weer te verstaan. :p Maar we praten wel zoveel mogelijk duits met elkaar, met af en toe een engels woordje ertussen hahaha.

Haaahahahaha jaaaa, arme vent :p

Oooh zo lastig is dat :( Heb verder ook niet echt tips voor je helaas..

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Cream, wat zuur zeg, lijkt me zeer pijnlijk.. En wat een leuk verhaal! Fijn toch sls he zo gek op iemand kunt worden!

Oh Ellie, vreselijk pijn... Ik kan nu al janken..

Heb op m'n tel 50 tinten staan, ga die maar lezen... Best oneerlijk ook, m'n vent ligt te maffen, kan ik m straks ook niet wakker maken haga

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heerlijk verhaal :D (Hoewel natuurlijk naar van je mindere periode.. :()

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Okay gelukkig. :) Dat lijkt me erg gaaf! Maar ook wel weer confronterend ergens..

15. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ellie, die van mij is een Indo ^^

Maar echt, mooie man met kleurtje (heeft toch altijd wel wat :p), lang zwart krullend haar, niet te lang (zelf nogal mini) en into metal en andere alternatieve meuk ^^ zit helemaal goed!

Meh, de rest van het verhaal was dat ik, toen ik hem leerde kennen, zwanger was van iemand anders en niet precies wist wie en wat ik ermee ging doen enzo... niet de meest ideale manier om iemand nieuw te leren kennen en zo hard voor te vallen. Dat maakte het voornamelijk heel raar toen.

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha ik heb alle drie de delen gelezen en volgens mij 24 uur per dag zin gehad haha

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Krijg je mooie mix kindjes van! ;)

Nee dat is dan inderdaad niet de perfecte situatie.. Heb misschien wat gemist de vorige nachten, maar heb je nu al een kindje?

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben lekker aan het lezen:p

Ja een dialect bedoelde ik idd, lastig lijkt me dat. Kon je al Duits voor je hem leerde kennen?

Oh dat is wel relaxed! Dan valt het dus weer mee:) leuk dat jullie gaan trouwen! Wel met feest of gewoon alleen voor familie?

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@cream, dat vraag ik mij nu ook af, dat kende ik ook nog niet...

@ellie, jup, drama, daarom ook balen dat hij slaapt whaha;p maar wel lekker om te lezen vind ik:p

Deel Deze Pagina