Het nieuwe 'nog dames wakker?' topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Nee, dit is het eerste kindje, maar 2e keer zwanger. Hoop dat ze wel een beetje opschiet. Volgens mn man komt het door het Indo bloed. Hij is ook altijd te laat :p
    Vorige zwangerschap was na 5 weken over :( dus uiteindelijk niet na hoeven denken over "hoe nu verder"...

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Het leest lekker weg haha

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Sorry weet even niet zo goed wat ik moet zeggen...

Haha lijkt mijn vriend wel! Die zei precies hetzelfde toen ik de 40 weken voorbij was.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha goedzo meisje. :p

Oooh okay haha. Nee heb twee jaar duits op school gehad, maar dat was inmiddels al zo'n 6 jaar geleden dus vrijwel allemaal weggezakt.. Dus allemaal moeten leren helaas, maar heb het voor zo'n schatje wel over. :D

Haha ja is een grote meevaller! Zeker leuk. :) Nee, heel klein, gewoon ondertekenen enzo. Van mijn kant van de familie verwacht ik niemand en hoef niet alleen met zijn kant te zitten, dus we doen het maar gewoon saampjes.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh das wel lekker, het loopt niet altijd soepel met jou schoon familie he?

Jij hebt hem via een game leren kennen toch?

Oh fijn, Duits opnieuw:p heb je gewoon je boeken gepakt of een cursus ofzo?
    Waarom slaap jij eigenlijk nog niet?:p

Wow Cream, wat naar:(

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuffel meis.. :(

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ach, had liever wel m'n familie erbij gehad, maar zo lopen die dingen.. Datum staat al vanaf 2012 vast dus ga het niet meer verzetten. :p
    Euhhh, zeg maar rustig altijd niet. :p:p:p

Nee, via een figure site. Maar we gamen wel veel samen :)

Haha heeeeerlijk.. Instellingen van telefoon en laptop op duits gezet, duitse tv, op internet dingen opgezocht en zoveel mogelijk alleen in het duits gesproken met m'n vriend vanaf het begin.. Zo er weer een beetje ingerold.

Haha, geen idee, ik heb al jaren dat ik niet kan slapen tot diep in de nacht ;)

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Kunnen ze niet komen dan? Evt voor een hapje ofzo?
    Kan je vriend het wek met ze vinden of ook niet? M

Wat is een figure site haha?

Oh ja das ook slim ja:p goeie tip!

Ik heb honger en zin in een sigaret.. Tis 3 uur snachts, om te janken:(

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zus is tien dagen ervoor uitgerekend, moeder zit in tweestrijd dus ik heb gezegd dat ze vooral daar moet blijven omdat we er toch niets groots van maken, oma reist niet alleen.. Dus wellicht m'n vader en stiefmoeder, maar daar heb ik om eerlijk te zijn ook geen reuzebehoefte aan.. En ja, van NL naar Wenen is natuurlijk niet zoveel even op en neer, haha.

Ja, hij is helemaal gek op z'n ouders, het is bijna eng.. Zo'n typische navelstreng is nog niet helemaal doorgesneden..

Home - MyFigureCollection.net (Tsuki-board.net) haha :p

Heeee kijk, af en toe heb ik wel tips :cool:

Haaahahaha honger en zin in een sigaret, dat boek heeft wel rare uitwerkingen op jou :p

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Haha vroeg me ook al af wat dat is!

Je gaat nu elk uurtje op de klok weg kijken. Wat voor werk doe je?

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Misschien moet ik dan maar eens alles in het Turks gaan zetten. Leer ik dat ook nog eens. Wat volgens mijn vriend ook weleens tijd mag worden na 5,5 jaar.. Maar het is zo moeilijk en lijkt helemaal nergens op!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja das niet handig micchan:p doe je het lekker later:) en idd net zo ver, hoe lang reis je dan met de auto? Uurtje of 6 a 7?

Oh vreselijk.. Hier ook zon schoonmoeder gans.. En je kunt er ook niet teveel over zeuren he tegen je vent.. Drama:p

Haha ik had het kunnen verwachten:p ik ken het niet maar zal vast leuk zijn:p

Nou die uitwerkingen van het boek zijn anders hahaha dit is m'n lintworm en een verslaving.. Ik zweer, zodra ik een posi test in handen heb stop ik, ik kan het nu echt niet.. Zwak ik weet het.. Nu niet pissig worden he:p

Ik ben d'r uit gegaan, vriend werd wakker dus heb gezegd dat ik in de woonkamer ga zitten. Eten en lezen haha. Als ik me om 7 uur fit voel ga ik naar school anders meld ik me af..

Ik studeer nog;) vorig jaar afgestudeerd en weer verder gegaan, ik studeer voor dierenarts assistent;) super gaaf:D

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfoeee Turks lijkt me ook wel erg moeilijk ja! Het voordeel bij Duits is dat veel op Nederlands lijkt, maar bij Turks heb je inderdaad niet echt een 'houvast'..

14. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ow ja. Wist ik haha

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ach tis 3 uur snachts:p zijn we niet zo helder meer:D

Duits lijkt op nl zegt ze:D whaha tis net zoveel abracadabra als Chinees voor mij:D

De honden vinden het wel gezellig geloof ik:p die snappen er geen snars van dat ik al wakker ben:p
    Chipje d'r bij, sapje in m'n glas, chilllllll:D

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Zeg maar gerust helemaal geen houvast! Ik heb een cursus van het NTI thuis liggen, maar verder dan les 2 ben ik nog niet. Ik had dit jaar de gedacht om er in mijn verlof wat aan te gaan doen. Zou het een beetje raar vinden als mijn kind het later wel spreekt en ik niet. Maar ja dat is er dus ook niet meer van gekomen

17. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik heb zo'n zin in een ijskoud blikje Coca Cola... haha dat is echt de hele zwangerschap al iets waar ik zoveel zin in heb ^^ oh... en patatjes!

Enne.. Indonesisch leren ga ik niet doen. Mn man spreekt het ook niet. Fries daarentegen kan hij wel en spreekt hij heeeeeeeel soms (het ziet er niet uit :p)... gelukkig kan ik het verstaan, maar daar houdt het willen leren ook bij op! Haha

Maar lieve iedereen, ik ga een poging tot slapen doen. Hij snurkt nu even niet zo hard! Nog bedankt voor de lieve woorden ^^

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

M'n hoofd loopt over. Heb t zo druk de laatste tijd. Hoe is t met jou?

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha absoluut niet, deze datum wijkt voor niets of niemand. 'Compleet' zijn we toch al niet meer, dus dat m'n familie er vanwege hun omstandigheden niet bij kan zijn, jammer dan. ;) Is onze dag :D
    Met de auto 10 tot 12 uur als je de weg niet kwijtraakt en geluk hebt qua file. Met de trein 12 uur als je zittreinen neemt en 16 uur met de slaaptrein.

Haha ja inderdaad, ik mag vooral niets zeggen, want anders heb IK het weer gedaan..

Ja pfff, vraag dan niet :p

Haha nou vooruit, speciaal voor jou zal ik niet pissig worden! Lief he :D:D:D Nee grapje hoor. Niet dat het een grapje is dat ik niet pissig ben, maar je snapt me wel (toch? :p)

Haha gelukkig geen drama in de ochtend dus. ;) Vind het dapper dat je nog overweegt te gaan, ik had echt gezegd f*ck it, dan maar een dagje niet.. :)

20. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Nee het is inderdaad al laat haha

Je maakt er een gezellige boel van! Dat wordt morgen niet fit zijn om 7 uur haha

Deel Deze Pagina