Ja, wel 2 hele dagen! Verder vrij nemen is geen optie, dat had hij dan in september/oktober al door moeten geven... Yay voor grote, niet flexibele bedrijven... Bah. In november moet hij zijn zomervakantie al opgeven en in mei geloof ik de kerstvakantie... Stel, mijn pa krijgt wel gelijk en het begint vannacht, dan kan ie beter ziekgemeld blijven staan. Dat staat ie nu vanwege die niersteen, dus dat maar een beetje uitmelken dan. Ook niet heel netjes eigenlijk
@Cream ja dat is natuurlijk ook nog een optie hoor als ik dat echt niet trek, aan de andere kant doe ik dan wel iets moois voor ze. jeetje spannend zeg, ik ga nog wel even een dans doen . moet zo lachen, ''vroeger'' ( alsof het jaren terug is ) in het november 2012 topic zeiden we dat altijd tegen elkaar op het einde voor elkaar weeën dansjes doen XD. hoop voor je dat het doorzet vanavond, kan natuurlijk zomaar ineens geburen. lekker warm douchen dan schijnt het nog erger op gang te komen haha @Eki ja echt heel verdrietig. het is een hele fijne en warme stichting en ben blij dat ik hier mijn tijd en energie kan insteken.
in deze tijd van crisis moet je soms wel eens een beetje niet netjes doen hoor ! geef hem groot gelijk
Oeh.. warme douche is een goed idee! Sowieso wel fan van Van de badkamer weer een sauna maken.. hehe En ik snap dat je dan ook weer iets moois voor ze doet Zou er dan gewoon eerst mee bezig gaan en inderdaad aangeven als het te veel is. Snappen ze denk ik ook wel
Pff tijd met jou en de kleine heeft voorrang hoor! Slaat ook gewoon nergens op dat mannen maar 2 dagen betaald verlof hebben, belachelijk!
nee echt bizar ! mijn vader woont in noorwegen en daar krijgen de mannen geloof ik iets van 4 weken !! ja cream ga jij maar ff lekker warm douchen , doe ik nog een dansje voor je haha
Das een heel stuk beter geregeld zeg! Pfff verveel me een beetje. Ben eigenlijk best moe, maar er is geen bal op de tv en heb nog niet zo'n zin om te slapen
hahaha lekker dan kan die niet even een dansje op je buik doen Netflix kan alleen als je een abbo heb toch? ik kijk vaak via cartoon HD op mijn telefoon, daar kan je gewoon alle films kijken zonder te downloaden ten toestand. gister begonnen aan een kleins tukje twilight
Is er geen maand gratis proberen meer dan? Ik download veeeeeeeel, maar Netflix is ook wel favoriet hier.
@cream weten jullie trouwens al of jullie een meisje of een jongetje verwachten? of is dat helemaal een verassing nog ?
Pff ben toch aardig moe Ga maar eens plat, toch maar eventjes saaie tv kijken Succes vanacht cream, ik hoop dat je vader gelijk gaat krijgen De rest ook alvast welterusten!
ik kan me ook weer aanmelden vandaag! slaap de laatste dagen zo slecht en me lichaam is zo raar aan het doen.
Volgens de echo's een meisje! Gezien de ladingen roze kleding met frummeltjes die we van mijn schoonouders hebben gekregen (zou ik zelf echt nooit kopen ), zou het ook wel sneu zijn als er nu toch een jongetje uit kwam @ Eki, sweet dreams!! @ RMeenakshii, jammer dat jij je ook moet melden, maar stiekem ook gezellig