Balen dat je je moet aanmelden hier Laatste loodjes zie ik...gaat het nog een beetje ? @cream leuk zeg !! @micchan gezellig dat je er bent ! Lekker aan het ds'en ? Welke spelletjes speel jij?
@ ellie86 Het begon vanochtend, Werd wakker met wat stekende buikpijn en hoofdpijn maar omdat ik zo een volle blaas had dacht ik dat het daaraan lag want het trok ook weer weg. Heb nu al heel de dag last van harde buiken diarree en zeurende buikpijn en wat menstruatie achtige krampen. Na het avondeten kreeg ik het opeens zoo benauwd. en wat harde buiken. @cream86 dat is zeker zo! hoop dat de kleine gauw komt ! @Jmay Heb het ondertussen wel al een beetje gehad wil gewoon de kleine vasthouden !!
Ha! Ik mag douchen! Yay! Misschien tot zo en anders vast tot morgen. Verloskundige is voor mijn doen errug vroeg (10:45 ), dus misschien ga ik wel braaf slapen...
@RMeenakshii Idd misschien een voorteken ! Spannend hoor @cream Whoeeehoeee lekker douchen en hopelijk gaat het flink te keer vannacht bij je ! Ik ga nog even een spelletje doen
Ik ben er elke avond Tenzij ik in zo'n kuthumeur ben dat ik het topic niet bepaald goed zou doen, haha Haha ja, maar ik speel voornamelijk 's middags en tot een uur of tien max. Geen idee waarom maar daarna heb ik altijd minder zin Heb Animal Crossing New Leaf en Pokemon X, wissel ze een beetje af maar heb tot nu toe meer ACNL gespeeld..
Ohhh ik ben jaloers ! Ik wil ook pokemon x of y. Had vandaag nog het internet afgezocht naaf een ROM maar die is er nog steeds niet. Ik speel pokemon white 2, op mijn telefoon via een emulator. En pokemon world online op de PC haha kan je ook tegen andere. Schaam me dood maar vind hef z'n leuk spel !
Leukleuk! Ja ben er ook echt blij mee, Black en White vond ik niet zo, had ik op de computer maar ben er niet ver mee gekomen, B&W2 nooit uitgeprobeerd, maar deze vond ik wel weer tof vanwege alle nieuwe dingen die je kan doen enzo.. Is ook gewoon leuk
dankjewel! Gelukkig kan ik hier de steun vinden die ik nodig heb mannen snappen het soms niet zo goed
Hoi meiden! Mag ik erbij? Het is niet dat ik niet kan slapen maar ik heb nachtdienst dus mag niet slapen! Haha Zijn er nog meer meiden die nachtdienst hebben?
Ja ben heel benieuwd hoe hij is ! Moet nog even geduld hebben ben ik bang voordat de ROM op internet verschijnt.
De douche was fijn! Maar manlief snurkt weer als een malle En de buren hebben weer muziek aan. Niet superhard dit keer, maar je hoort de bas wel.
Hoihoi meiden, Geen tijd en zin gehad vandaag om de rest van de pagina's door te lezen (sorry!). Het gaat to nu toe uitstekend, vandaag een groeiecho gehad en de kleintjes maken een hele groeispurt sins vorige week. De dokters kunnen niet voorspellen hoelang het duurt voordat ik of weeen krijg of de kleintjes gehaald moeten worden vanwege een infectie. Ik wil ontzettend graag dat ze blijven zitten, maar de gedachte dat ik misschien nog wel 10 weken in het ziekenhuis ligt voordat ze geboren worden maakt me claustrofobisch! Ik mag naar de wc, de douche en vandaag even buite in de rolstoel maar thats it. Ik heb nu al hele seizoenen van series teruggekeken en alle tijdschriften van de wachtkamer gelezen. Begrijp me niet verkeerd, al zouden ze er over 10 weken nog zitten ben ik ontzettend gelukkig. Maar wat verveel ik me toch hier! Iemand nog tips waar ik me mee kan vermaken?
@Twinkeltjes, ik zou de 3ds van Micchan lenen! Is er geen onwijs verslavend en tijdrovend spel wat je kan spelen op een laptop oid? Ik zou me daar in elk geval al dagen mee kunnen vermaken.