Cream hoe gaat het daar ? @twinkeltjes Wat balen zeg Ik vermaak me net als.micchan ook altijd met een PC of laptop. Misschien kan iemand war films voor je downloaden ?
Ik ben uiteindelijk toch nog in slaap gevallen! Kon jullie vannacht geen gezelschap houden!! hoe is het met jullie? met mij is het nog hetzelfde rommelende buik! Manlief is net gezakt voor zijn theorie examen (auto) Balen 1 fout teveel die gaat niet blij thuiskomen.
Nou alleen maar fijn toch! Ik zeg altijd, iedereen is welkom, maar het is beter als het niet nodig is hier te zijn, hahaha. Hier wel okay, weer ongesteld maar ben helemaal verbaasd over de 'korte' cyclus (voor bevalling was de langste 44). Mag van mij wel zo blijven haha. Daar ook nog niet doorgezet dus, vervelend hoor! Ooooh da's wel erg balen ja.. Zo zuur ook, 1 foutje te veel maar.. Ik zak dan altijd liever met een enorm aantal fouten, op de een of andere manier doet dat minder pijn..
Vanmorgen weer gestript en afgesproken dat we het weekend afwachten. Het was nog niet heel veel veranderd vergeleken met eergisteren, iets zachter geworden. Mocht er ook voor kiezen om dit weekend de dienstdoende te bellen, maar ze zei dat dat waarschijnlijk minder effect had dan wachten tot na het weekend. Net een heerlijk dutje op de bank gedaan, moest van haar Heb door het superharde gesnurk niet echt veel geslapen vannacht... hehe Wel balen dat het bij jou nog niet doorzet RMeenakshii! Ga voor jou (en stiekem ook mijzelf ) duimen dat het dit weekend gewoon raak is ^^
ik duim voor jullie beide dames! ik slaap (natuurlijk) nog niet .. kleine meid is ook om d 10 minuten wakker..geen idee waar ze last van heeft
Wat hebben jullie vandaag gedaan?? Ik had een play-date met een vriendin en haar zoontje, was erg gezellig! Morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend, kom ik jullie weer wat langer gezelschap houden
Ik ben bij verloskundige geweest, heb op de bank liggen slapen, verder nog de boodschappen gedaan en Breaking Bad gekeken Niet echt veel dus... En schrok net toen ik de tijd zag