Dat is wel fijn Jmay! Nou hier ging het wekkertje net, dus hop hop wassen, aankleden eten en op naar t laatste dagje werken van de week! Fijne dag meiden!
haha ik ook! en nog aardig vroeg ook ik knuffel mee hoor! cream, heb je nog gebeld?? wel doen he, als je twijfelt!!
Knuffel knuffel! hoe is jullie nacht verlopen? de mijne redelijk wakker geworden met buikpijn dacht dat het weeën waren maar not grr!! baby pest me =(
Ik heb nog niet gebeld Weet ook niet zo goed wat ik dan moet zeggen "Ja ik voel de baby wel en ook een paar keer per dag, maar minder heftig en minder vaak dan eerst"? Ik ben daar zo'n miep in he...
Hmm ja, zoiets of gewoon, ik heb er geen goed gevoel bij, voel de kleine veel minder. Je bent al over de 41 weken he, dan moet je geen risicos nemen (uberhaubt niet trouwens!) Micchan jij bent er vroeg bij! Gezellig
Ja zijn weinig lopende topics die me interesseren momenteel, dus ik dacht ik probeer het hier vast even, hahahaha
@ Cream: oh wat spannend echt de aller aller laatste dagen zwanger. Hoelang ben je nu precies zwanger? Heb je al een strippoging gehad, of dat nog niet? En trek je het nog enigszins?
Werkt de telefoonsmoes nog, of word je inmiddels overladen met belletjes of de kleine er al is en al die bladiebla?
Ja lief dat je het vraagt Eki, gaat 100% beter Jullie nog plannen voor het weekend dames? Wordt als het goed is zondag mooi weer (hier in NL dan Micchan, weet niet hoe het nu bij jou is?).
@Cream wat spannend zeg..hoop dat het ondertussen al een beetje aan het rommelen is ! @abri hier morgen een familie Reünie van mijn man, ben benieuwd ik ken de helft namelijk niet haha zondag hebben we een verjaardag en gaan we nog even naar het strandje, schijnt mooi weer te worden.
Gelukkig maar abri! Micchan, las ik nou ergens dat jullie een poes zouden krijgen? Is ze er al? Weekend: ik heb gisteren mijn mamafiets opgehaald en van het weekend gaan we dus lekker fietsen! Alhoewel, lekker, ik heb al 10 jaar niet 'echt' meer gefietst, dus ben benieuwd hoe leuk ik (en vooral mijn benen) het nog vind...
Ja behoorlijk.. En ook in de andere delen waar ik af en toe wat schrijf is het momenteel niet veel soeps.. Jammer jammer