Knuffel meis! Je mannetje is ook nog eens niet bij je, dus.. Lijkt me vreselijk om daar zo alleen te liggen.. Hopelijk verwachten wij hier de pijn een heeeeel klein beetje..
Hihi Aaahw leuk! Haha kan me wel voorstellen dat het af en toe erg vervelend is, maar stiekem kijk ik zelfs daarnaar zooooo uit.. Geloof dat mijn eenzaamheid zich op een erg hoog niveau bevindt
Ow sorry mijn reactie komt verkeerd aan! Manlief zou eigenlijk deze week overvliegen naar ons nieuwe huis om te kijken hoe het ervoor staat, maar omdat mijn vliezen zijn gebroken is hij hier gebleven. Ik zou nu echt niet zonder hem kunnen.
Hallo nachtbrakers!!!! Hoe is t met jullie? Ik had vandaag pijn van me schaambeen, rechts naar me zij, door naar de bovenkant van me ribben op me rug... kon niks... niet lopen, niet bukken, niet lachen... bah... nu zakt het al een beetje. Wat zou dit geweest kunnen zijn? Hoop dat jullie nog best goed kunnen slapen, niks is vervelender dan malen en wakker liggen. Een warme melk voor iedereen!!! Wooohooo
Echt he! En dat vrijwel alleen in de nachtelijke uurtjes 6 maanden is een mooie leeftijd toch? Ik duim voor je dat het doorgaat!! Twinkeltjes ooh dan begreep ik m verkeerd Waar is jullie nieuwe huis, dat je man er een hele vliegreis voor moet maken?
Nou inderdaad! Wij zijn superschrijvers hahaha Ja super! Dankjewel (Ben stiekem ook wel een beetje benieuwd..)
@twinkeltjes. Jeetje wat moet jij angst hebben! Ik lees je onderschrift man ik ben gewoon plaatsvervangend nerveus. Wil je even heel veel sterkte en succes wensen! Hopelijk blijven de babies nog lekker lang bij je zitten! @zwaluw. Sorry geen antwoord op je vraag. Hopelijk is het snel over.
Geen idee zwaluw maar klinkt idd erg pijnlijk !! Hopelijk is het morgen helemaal over. Ik ben mega trots mijn prinses ging vandaag op de wc plassen met z'n wc verkleiner ..ze was ook helemaal trots op zich zelf haha
Ja Twinkeltje... je bent al een paar x door me gedachten gegaan deze week. Hopelijk komt t goed!!! Met alles!! Xxx