Ja precies, en ik vind vliegen zo'n hel dat ik dat niet meer doe en de trein is helaas nog een flink stuk duurder ook (en duurt veelveeveel langer natuurlijk).. Ja, dat is het zeker, maarja. Euh, nouja, trouwen, ons appartementje compleet afmaken (hebben wel alle meubels maar nog geen gordijnen bijvoorbeeld en 0,0 aan decoratie), voor ons tweede kindje willen we alles nieuw en dat kost ook een bak geld natuurlijk.. Dus ja, nog genoeg uitgaves voorlopig.
Is het ook, ben al vier keer geweest, vorig jaar voor het eerst het hele weekend.. Echt genieten vind ik het! Maar wel reteduur dus blijft wel beperkt tot 1 conventie per jaar haha. Ben vorig jaar hier in Wenen naar een conventie geweest, maar daar hinh een stuk minder sfeer, reusachtig gebouw dus veel lege plekken i.p.v. overal wel wat mensen om je heen. Vond ik erg jammer..
Haha ja, dan zit een kat van 900 euro zeker niet in de planning Genoeg plannen dus! Willen jullie snel weer gaan voor een tweede kindje?
Haha nee. En extra bezoekjes naar Nederland omdat men opeens niet meer naar hier kan ook niet, ben gekke Henkie niet. Ja absoluut! Hmm, ligt er een beetje aan hoe het lichamelijk en mentaal gaat. We hebben een datum 'geprikt' om weer te beginnen, maar het is nog maar zien tegen die tijd of we er dan ook daadwerkelijk 'klaar' voor zijn. Momenteel voelt het nog helemaal niet goed in ieder geval, dus is even afwachten..
Ik ken niemand die cosplay doet. Vind het er wel superschattig uitzien. Ik ga proberen of ik kan slapen, morgen vroeg op, mijn lief aanmoedigen bij een hardloopevenement. Trusten voor jullie straks!
Dat is ook naar, dat ze ineens niet meer naar jullie kunnen. Of is het onwil? Lastig lijkt me dat zeg, heftige beslissing. Hopelijk komt er vanzelf een moment dat je er voor je gevoel aan toe bent. Lichamelijk lijkt me dan makkelijker dan geestelijk, toch? Hoe is je herstel tot nu toe geweest?
Jeetje meiden ik ben een avondje weg en ik moet gelijk 10 pagina's terug lezen. Het ergste is ik ben alles al weer kwijt. De laatste herinneringen: Nog geen baby voor Cream Voorlopig nog geen kat En weer zo'n verschrikkelijk verhaal moeten lezen