Stiekem ben ik mee aan het lezen Zit echt aan tonnen draadjes vast. Steeds bang dat ik struikel De weeen worden wel heftiger, maar nog steeds geen 3cm ontsluitng of helemaal verweekt. Planning is over ca 4 uur weer toucheren en tot die tijd elk half uur verhogen
Ik ben ook weer klaarwakkerrr.. heb maar weer eens zelfbruiner gebruikt en zit te wapperen om het te drogen nu hopen dat ik niet met gekke vlekken wakker wordt morgen zit me trouwens op te winden over het pindakaas topic dus dan kan ik al helemaal niet meer slapen.. zucht Succes cream86!
Ja he zo dacht ik ook. Gelukkig slaapt J. Altijd wel uit en word ze niet vaak waker dat scheelt wel denk ik haha
Kben ondertussen maar weer aan het zoeken naar een mooie naam voor mijn zoontje... ben 34 weken zwanger, en we hebben er nog steeds discussies over hahahaha. En aan t kijken waar ik een zwangerschapmassage kan nemen... lijkt me heeerlijk
Ochjee dat duurt ook lang dan Hoor het echt vaak met z'n ballon dat t lang duurt .vriendin van me lag 4 dgn in t zkh en toen pas is t kindje geboren. Succes het kan zomaar snel gaan he !!
Hahahaha als het zo is, wil ik een foto zien Maar zal vast wel goedkomen joh! Pfff ik ook, heb mezelf maar even uit dat topic verbannen want anders zeg ik dingen die niet door de beugel kunnen :x
Haha dat hoop ik ook niet voor je. Had het topic idd gelezen. Niet te veel opwinden hoor...dat zijn sommige echt niet waard
De ballon viel er tijdens het avondeten uit, dus dat ging lekker snel. Rond 8 uur heeft ze de vliezen gebroken en een infuus aangelegd met de medicijnen. Dus uiterlijk morgenavond is ons meisje er ^^ Mannetje is helemaal moe en suf door de medicijnen voor zn niersteen.
Ooooh spannend haha! Heb je al een bepaalde richting waarin je zoekt of echt nog geen idee? (Nouja, jullie hebben discussies, dus vast wel, haha)
Ohjaa de niersteen ook nog pff arme man En arme jij. Lekker ontspannen blijven he dan komen de cm wel hihi Ik ga denk ik zo me ogen sluiten en dromen over van alles en nog wat
@zwaluw leuk ! Al een beetje een idee of helemaal niet ? Nou ik ga echt hoor dames...sweet dreamsssss mijn lieve nacht vriendinnen
Trusten dames!! Ik heb mijn eigen idee bij de naam... maar manlief denkt er anders over.. straks moeten we em Anoniem noemen.. omdat we er niet uitkomen hahaha