Leuk is dat een serie ? Ik ben gister begonnen aan seizoen 1 van Gooische vrouwen haha heel verkeerd maar toch wel leuk
Sodeju Ben ik weer! Haaahahaha heerlijk allemaal downloaden en spelen. Ik ben ook als Molly begonnen inderdaad! Zal ook even m'n friend code opzoeken en hier neerzetten.
Ik ben momenteel echt jaloers op alle mensen die nu WEL liggen te slapen. Ik ga nu me telefoon weg gooien en proberen in slaap te vallen tussen het gesnurk door. Wish me luck! Dames, fijne nacht nog!
Jullie succes met de spellen en doe het rustig aan anders hebben ze zometeen weer een storing bij samsung en Apple 😁 Ik verwacht eigenlijk om 05.00 wel weet terug te zijn hier aangezien dan de wekker van m'n vriend gaat, dus wie weet tot zometeen!
Best een ingewikkeld spelletje idd! Al is het spelen zelf nog wel een makkie, er zit een hoop omheen.
Je kan mijn 'ally' als zesde kaart dan gebruiken zegmaar Helaas is er nog geen VS of dat je echt in een team speelt.. Hoop dat dat nog eens komt, sinds kort zijn er wel guilds.. DutchDiamond ik voeg je zo toe! Mijn ID is 48,247,650 Ik ga nu een nieuwe kaart trekken, wish me luck