Ze is er! Om 22:18 ben ik door middel van een keizersnede bevallen van een dochter van 4030gr en ongeveer 49 cm. Het paste uiteindelijk allemaal niet door mijn bekken, dus na 26 uur wee-opwekkers en 3 huilbuien omdat ik er zo doorheen zat is mijn buik open gesneden. Ze had wat vocht in haar longetjes dus ze ligt op de neonatologie. En ze is zo mooi en lief en heeft een dikke bos haar! Ze heet F.reya ^^ En wat ga je trippen van zo'n kapje met verdoving nu lekker slapen ^^
Jaaaaaaa Cream wat super! Gefeliciteerd!! Prachtige naam Ga nu inderdaad maar je welverdiende slaap pakken, knufff!
Haha ja ik zit nieuwe afleveringen van Grey's Anatomy te kijken.. Te leuk om 2 dingen tegelijk te doen haha
Cream gefeliciteerd!!! Eindelijk is ze er! En wat een mooie naam hebben jullie aan je meisje gegeven. Geniet ervan en slaap lekker.
@cream gefeliciteerd!!! Fijn dat ze er nu is! Nu genieten en lekker knuffelen! Ben een paar nachten niet online geweest. Wel wakker helaas.. Maar hoopte door niet te gaan zp-en weer snel in slaap te vallen. Maar lig nu al zolang wakker dat ik de verleiding niet kon weerstaan!
Proficiat Cream Hier een zoon die de waterpokken heeft arm mannetje heeft er zon last van Begint net mega hard te huilen.. Daarna slaapt hij verder Inmiddels ligt hij ook al in ons bed maja dan doe ik zelf geen oog dicht
Twinkeltjes; wat een mooie namen! Goed dat jullie dan nog geswitchet zijn. Als dat zo voelt. Wij waren bij onze dochter zo besluitloos dat ze anderhalve dag zonder naam heeft geleefd. Micchan; leuk! Vrijdag komen de poesjes dan ook gelijk mee? Ellie; fijn dat je een goede afstemming hebt wat betreft de opbouw van je werk. En prettig dat je dan ook mag kijken hoe het daarna valt. Cream; van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je goed kan rusten na zo'n prestatie. Heel goed gedaan!! Hier wel geslapen net, maar vreselijke dromen. We gebben via de mail het kaartje gekregen van onze vrienden. Zondagavond is hun dochter geboren met 24 weken en 2 dagen. Niet sterk genoeg om bij ons op deze wereld te komen. Ze heeft zo'n prachtige naam gekregen. Het kaartje is zo mooi. Ik ben er kapot van. Ik heb het zusje van hem via de telefoon gesproken. Ze zijn vanavond thuis gekomen uit het ziekenhuis. Het is echt een heel erg verdrietige en traumatische situatie. Ik ben in gedachte alleen maar bij ze. Huilen en erover praten helpt bij mij. Maar wat is de nacht dan wel stil zo. Ik vind dit een heel fijn topic voor de zinnen die zo verzet kunnen worden.
Queenywat erg voor die vrienden van jullie Dat zou mij ook erg bezig houden bah Is het ergste wat je kan over komen!! Sterkte
Ja dank je wel. Zo onwerkelijk nog. Ze was drie dagen voor mij uitgerekend. We zouden zaterdag naar een kledingbeurs gaan. Ze wonen ook heel dichtbij, we hadden zoveel plannen.
Woehoeeeeee gefeliciteerd ! Wat een wolk van Eem meid zeg ! Haha Mooie naam ook , geniet er lekker van
Allereerst Cream gefeliciteerd met je dochter! Geniet er maar lekker van! Wat erg Queeny! Altijd heftig om zulke dingen te horen. Sterkte!
Gefeliciteerd met je kleine meid cream!! Geniet ervan! Queenie jeetje eat vreselijk zeg Porsche sneu zeg voor je mannetje, hoe gaat het nu? Micchan al namen voor de poezen bedacht??