Ik heb er geen last van.. maar wel van me navel.. zijn dagen bij dat ik geeneens kan lopen... ik moet nog 6 weken... ze ging t doorgeven aan de verloskundige... moet daar volgende week heen... ben benieuwd.
Wat leuk een 4d echo, leuk idee voor misschien ooit een volgende zwangerschap (als ik dat emotioneel aankan). Wel balen dat je last hebt van je navel, hopelijk wordt dat snel minder. Mooie naam Cream heel apart, heb het zelf nog nooit gehoord He vervelend dat je meisje zich nog steeds niet lekker voelt JMay, griepseizoen heerst momenteel weer Hier vandaag even een dipdagje gehad, toch weer een flink potje gehuild om ons Noudje en de tweeling. Gewoon een moment van angst dat het fout gaat en ik het niet aan denk te kunnen. Gelukkig een lieve man die me er dan weer bovenop praat en weer positieve invloed geeft. Wel ook goed nieuws dat ik morgen een wandelingetje over de afdeling mag maken! Wel onder begeleiding maar ze durven het aan. Ik kijk er nu al naar uit
Jeetje Twinkeltje... ik heb echt respect voor je.. en vind het verschrikkelijk. De dagen zullen vast lang duren. Maar wel super dat je morgen een rondje mag lopen over de afdeling!! Lig je met gezellige mensen op de kamer? Loop ik te mopperen over me navel hele dagen . Ik hoop echt dat je snel wat goed nieuws krijgt.. heb je wel wat afleiding?
Meld me ook weer.. mn mopje is onrustig.. en zit nog aan mn wijntje hihi. Cream ik lees dat je bevallen bent! Gefeliciteerd!! Twinkeltjes ahh dikke knuff voor jou JMay je dochtertje nog steeds niet lekker? arme meid Zwaluw: gaaf! hopelijk gaat t snel beter met je navel.
Ik ben er weer Twinkeltjes dikke knuffel! Wat ben jij sterk meis! Superfijn dat je morgen een wandelingetje mag maken
Ik lig tot nu toe op een 1-persoonskamer, ik ben degene die het kortst zwanger is op de afdeling momenteel en ivm infectiegevaar lig ik alleen. Het kan zijn dat ik overgeplaatst wordt naar een andere kamer als er iemand komt die er ernstiger aan toe is, maar wie weet lig ik hier nog een tijdje. Wel genoeg afleiding van mijn laptop en een nieuwe breihobby Je mag best af en toe even klagen over je navel hoor, lijk me ook vervelend!
Hee Twinkeltjes, ik heb jouw topic in het zwangerschap gedeelte gelezen. Wat goed dat je de 27 weken hebt gehaald en dat je even een stukje mag wandelen morgen! Hou vol meid, het komt goed! Ik lig ff gaar te koken in m'n maagzuur... Jezus, had een salamipizza gegeten maar dat was ook niet echt een super idee. Fijn als je in bed ligt en de boel in de fik staat
Hay dames ik kan me ook weer aanmelden. Ben een paar dagen niet online geweest. Zware dagen achter de rug. Toch even wennen zo klein mannetje in huis haha.
Ik moest hier stiekem wel een beetje om lachen Maar wat vervelend voor je, hopelijk zakt het gauw een beetje!
Hee meis! Nog gefeliciteerd (had ik nog niet gezegd geloof ik) Hoe is het allemaal met je mannetje en natuurlijk ook met jou?
Haha ach, lang leven de rennies Begin nu wel aardig te knikkebollen... Zover dat kan als je op één oor ligt Ik zeg vast welterusten allemaal, morgen gezond weer op met nieuwe rondes & nieuwe kansen
Dankjewel!! Ons mannetje maakt het geweldig Tis echt een poppetje voor de rest gaat het wel goed met mij. Ik heb zelf een ruggenprik gehad op aandringen van de gynaecoloog had flinke rugweeen. Toen het eindelijk echt zo ver was kon k niet persen dus de baby zn hartslag daalde en hebben.ze vacuüm gebruikt en geknipt. De hechtingen Genezen goed maar beginnen echt te trekken en te prikken. Ben begonnen met bv maar had ik veel last van dus geef nu fv heb nu een pijnlijke stuwing. Maar voor de rest gaat het prima haha
Ik meld me ook weer! Wat fijn dat je morgen een stukje mag wandelen Twinkeltjes! Slaap lekker voor degenen die gaan slapen of opeens wegvallen doordat ze in slaap vallen
Wat fijn dat alles goed gaat op de stuwing en pijnlijke hechtingen na. Verschrikkelijk die rugweeen had ik ook zoveel last van.
Oh da's fijn om te horen! Pfoe, een behoorlijk pittige bevalling dus Naar dat het nu zo trekt en prikt, hopelijk trekt dat snel weer weg.. Goed van je dat je borstvoeding geprobeerd hebt! (Geen zorgen, ik ben alles behalve een maffiamonster hahahaha)
@ellie86 Was wel blij met de ruggenprik eerluhk gezegt. @Micchan Ja heb er 11 uur over gedaan was wel heavy!! Maar het was het zeker waard. Hoop dat de hechtingen er vrijdag uit mogen. Hoe is het met jullie??
Ja gaat vandaag eigenlijk wel goed. En met jou? Heb je nog wat gestuurd naar die mensen van die katten?