Ik voeg je zo toe! Ik heb net deze getrokken, niet zo bijzonder helaas.. En de tweede, Jack, is m'n favoriet (is ook een kleine kans 'm te krijgen zelfs bij het diamanten ding), helaas kan ik 'm in m'n team momenteel niet bepaald gebruiken.. Ik voeg jullie toe dames!
Meiden ik ga ook m'n iPadje wegdoen. Even een fles erin gooien bij N. (Met een aflevering Homeland!) en dan een poging doen tot slapen. Hoop hier pas morgen weer te zijn, maar N. kennende ben ik hier strakjes weer. Slaap lekker!
Hmm nou dat was weer een succes maar dan nu écht *gooit ipad het bed uit* Slaap lekker iedereen voor later! Morgen vast weer hier te vinden
Ik hou wel heel erg van zulke spelletjes met kaarten Enzo Beetje zoals pokemon maar dan anders hihi Ken je er nog meer Micchan ?
Kijk hier zijn nog mensen wakker. Kunnen jullie mij ff helpen. Dochter hele dag ziek en koorts tot 39.7....en nu net vanuit bed 35.4 is dit erg.. TE laag? Heb al een extra deken gepakt.
Onder de 35 graden is het geloof ik onderkoeling, dus het klinkt wel heel erg laag :S Zeker na een dag koorts!
De lichaamstemperatuur varieert bij normale gezonde mensen tussen ongeveer 37,5 (soms hoger bij inspanning) en 35,5 graden Celsius, of nog wel eens wat lager, vroeg in de morgen tijdens de slaap.