hahaha dat heeft mijn man ook .. maar meestal kijkt hij kookprogammas en criminal minds enzo als hij slaapt dan ga ik meestal naar bed en kijk ik tlc , ook die mysterieuze diagnoses enzo wel heel interessant
Is dat nagesynchroniseerde Comedy Central, in het Duits? Hihi Kun je geen enorme schotel op je dak plaatsen om alle Nederlandse zenders te ontvangen? Of hebben ze daar tegenwoordig ook kleine kastjes voor? En dan nog wat van die Arabische zenders, met prachtige muziek die ik altijd heel eng vind klinken
Haha dames, theezakjes Ik geef graag gratis en voor niets een maatje of 3 weg hoor. 160 en een cup F is een marteling voor mijn rug, zal blij zijn als ik na de zwangerschap mijn oude vertrouwde C terug heb haha!
Haha ja precies! Met de tip van Maxellera nu hopelijk wel! Volgens mij komen de programma's van daar verder niet op Uitzending gemist ofzo..
Jaaaa, vreselijk haha Ik heb helaas geen dak, woon in een appartementencomplex op de tweede verdieping (van de vier) Denk niet dat ik zomaar het dak op zou mogen om daar iets te plaatsen..
haha ik juist wel! volgens mij zijn ML en de kleine meid samen in slaap gevallen want het licht is uit in de slaapkamer hihi ik zit gewoon nog hier
Ik meld me ook weer Ik heb gelezen over spoken, maar dat ga ik meteen weer vergeten want dan doe ik helemaal geen oog meer dicht :') En ik las over gewicht en aankomen/afvallen...ik vind het maar lastig, dat post-zwangerschapslijf. Ik ben bijna 15kg aangekomen, was er direct na de bevalling 10 kwijt en ben toen weer 5kg aangekomen. Jaja, ik woog 3 maanden na de bevalling meer dan direct erna. Ook dat is een hele prestatie vind ik! Geheel gefrustreerd over het niet aankunnen van mijn oude kleding besloot ik wat gezonder te gaan leven en verloor wat kilo's, toen kwam dochterlief een maand in het zkh en zat ik ineens weer op m'n oude gewicht. Ik kan nu gewoon alles weer aan, maar...ik heb lovehandles gekregen en vind ze vre-se-lijk. Ik zou alleen niet weten wanneer te sporten en die koekjes en chocolaatjes zijn zó lekker
Ieuwww nu op TLC een man die borstvoeding drinkt bij zijn vrouw, omdat hij daar opgewonden van wordt!!