even een vraagje ben namelijk zo onzeker. Sinds februari gestopt met de pil netjes 2x ongesteld geworden. En sinds afgelopen maandag steeds beetje bruinige bloed bij het afvegen. Ik moest afgelopen woensdag ongesteld worden maar heb steeds maar een klein beetje oud bloed in me inlegkruisje. Sorry voor de detais. Maar helemaal geen helder bloed en normaal ben ik veer erger ongesteld dit zijn echt steeds veegjes misschien nog minder. wat zou het kunnen zijn? Iemand dit ook gehad? Zit zelf overal aan te denken. - ontpillen ( maar voor en tijdens de pil altijd gewoon ongesteld geweest en ook al netjes 2x na stoppen. - innesteling ( maar dit is begonnen op dag 12 en innesteling is eerder toch? en duurt dat ook aantal dagen?) - of toch me menstruatie? - misschien zwanger?
hallo meid ik denk dat jij hetzelfde probleem heb als ik! ik ben ook gestopt met de pil (maart) en had men strip uitgenomen en dan paar dagen later mijn regels net zoals altijd (heb een regelmatige menstruatie) en de vrijdag was die gedaan en gans het weekend van niets last gehad en dan sinds de maandag tot vandaag nog altijd bloeverlies! ik zat er zo erg mee in dat ik gisteren naar de huisdokter ben geweest! en die vertelde dat het idd ontpillen is en dat bloedverlies heet spotting! is wel serieus ambetant! en kan nog tot 3 maanden duren zei hij! nu had ik vandaag mijn inesteling en verloor ik vandaag tog heel wat bloed en had pijn in de onderbuik! maar ja de dokter zegt me geen zorgen te maken! ik weet niet of ik je hiermee geholpen heb of als het dat is maar de kans is toch groot é groetjes
heb geen idee wordt gek van het idee. Zag ook ineens vanmiddag een vlekje op me kin die er nooit heeft gezetten en krijg hem er niet af gepoetst. haha wat denk ik dan... zwangerschapsvlekken.... Toch vind ik dat ontpillen maar raar hoe kan dat nou? Jij bent in maart gestopt ik in februari. Heb jij al een keer weer normaal menstruatiegehad dan? Ik 2x
hey meid ja heb idd zo'n kleine 3 weken geleden men eerste menstruatie gehad en dei was normaal en regelmatig zoals altijd! maar ja zoals ik al vertelde de vrijda waren ze volledig gedaan en ook in dat weekend niets van bloedverlies en sinds die maandag niets anders dan bloeverlies is niet superveel hoor maar toch ambetant! en normaal moet ik nu zaterdag weeral men regels hebben ben benieuwd! aangezien jij in februari gestopt bent kan het idd nog ontpillen zijn hé want wij schelen dan maar 1 maand en de dokter vertelde dat het tot 3 maanden kan duren! als je echt zo ongerust bent kan je er ook eens over praten é met je dokter?
onwijs bedankt voor je antwoord. Heb net gewoon een test gedaan en negatief en volgensmij zit d erest van me menstuatie door te komen. werd tijd