Toen ik precies 30 weken zwanger was, voelde ik vanaf het ene naar het andere moment geen leven meer. Helemaal niks. De vk gebeld en die is meteen gekomen. Prachtige harttonen gelukkig maar wel door naar de verloskamers voor een CTG e.d. Hartje was in het zh moeilijk te vinden dus de gyn werd erbij gehaald samen met een echo-apparaat. Gelukkig was er een zeer bewegelijke baby te zien. De reden dat het hartje amper te vinden was, was dat uk hartstikke druk was. Na de echo wel een mooi CTG gehad. Uitgebreid bloedonderzoek met onder andere kleihauer, toxlap. Dit om het een en ander uit te kunnen sluiten. Gelukkig waren ook deze uitslagen allemaal goed. Wel was mijn bloeddruk laag voor mijn doen. Ik mocht weer naar huis maar ik moest me 3 dagen lang dagelijks melden voor CTG van een uur en echo, doppler enz. Na die 3 dagen niks veranderd aan de situatie. Nu ben ik bijna 32 weken zwanger en nog steeds ga ik om de dag in ieder geval naar het ziekenhuis. Soms ga ik elke dag, ligt er een beetje aan hoe de CTG de dag ervoor is. Nog steeds voel ik helemaal niks, mijn buik voelt totaal niet meer zwanger. Ukkie doet het nog steeds goed. Heeft iemand hier wel eens van gehoord?
ik heb zelf ook ervaren was een week of twee lang in dezelfde periode als jij nu zit. ook voor ctg geweest en niks aan de hand. wellicht ligt de baby dan net zo dat je niks voelt. zo lang de ctg goed zijn en je mag blijven komen..doen!
Dit geeft weer moed dat het nog anders wordt, in het ziekenhuis zijn ze er niet zeker van. Ik ga nu 1 x per week ook naar het High Risk Team van verschillende gyn. Dat ik niks voel heeft niks te maken met hoe de baby ligt, die draait namelijk nog dagelijks. Dit is bijna elke keer live te zien tijdens de echo. Dus de gyn heeft uitgesloten dat het hier mee te maken heeft.
Ik had precies hetzelfde rond die termijn! Heeft een week of 4 aangehouden en nu voel ik weer drukte zoals vanouds
De navelstreng wordt om de dag doorgemeten en is steeds gelukkig goed. Gelukkig zijn er meer waarbij dit voorkomt. Ik moet nu zoveel mogelijk rust houden en mag niet meer alleen zijn. Dit omdat mijn bloeddruk steeds zakt en stijgt.