Ik heb het vermoeden dat ons kleine kuikentje vanmorgen is omgedraaid... Ik voel nu alle bewegingen van onderen en net had hij de hik, die voelde ik aan de bovenkant van mijn buik ... De bewegingen voelen zowiezo anders vandaag. En aangezien het nogal een beweeglijk kindje is, zou het me ook niet verbazen... Vandaag zit ik op 33 weken en volgende week dinsdag heb ik weer een afspraak in het zk. Ik ben benieuwd. Zijn er meer vrouwen waarbij het kindje in deze termijn nog fijn in een stuit gingen liggen? En bij wie draaide het nog goed?
Heb je het draaien niet gevoeld dan? Mijn jongste is met 33 weken gedraaid, en dat deed echt héel veel pijn. Mocht hij inderdaad gedraaid zijn dan heb je nog wel even tijd om hem weer terug te laten draaien, zeker omdat het je tweede is.
Tot de 36 weken heeft hij echt de ruimte terug te draaien. Tot die tijd doen ze ook versies. In deze periode bewegen ze nog veel. Mijn eerste zat in een stuit en is nooit gedraaid. Deze baby zat in een stuit en is in week 30 gedraaid. Had ik niet door, terwijl ik ervaren stuitdrager ben Hopelijk vergis je je of draait hij de komende weken mooi terug!
Ik had wel veel last van harde buiken en een beetje zeurderig gevoel en op een gegeven moment ook zo'n gekke vorm van buik?! Maar het deed niet heel veel pijn. Ik kan qua voelen aan mijn buik echt niet ontdekken hoe hij nou zit.
Hier ook een stuitligger. Met 31 weken kwamen we er via de echo achter. Controle 33 weken nog steeds stuit. Met 35 weken echo lag ie goed en vanochtend op de echo gezien dat ie weer gedraaid is naar stuit. En dat had ik idd gevoeld... Woensdag draaipoging. Ben dan precies 37 weken.
Ja helaas wel. Deze ga ik zelf proberen Dat beetje gekke gevoel herken ik wel van het draaien. Voelde me de hele dag ongemakkelijk, beetje misselijk, niet zo lekker enzo...mmm hopelijk draait jouw baby wel snel terug dan
Mijn kleintje lag vorige week ook nog in een stuit. Geen idee hoe ze nu ligt, heb met 36 weken nog een echo om te kijken hoe ze ligt.
hoi hoi.. ik ben 31,5 week en onze kleine meid ligt ook nog in een stuit.. hebben gelukkig nog even de tijd om te draaien.. de 16e weer naar verloskundige..
Vanmorgen draaipoging gehad en het ging eigenlijk vrij gemakkelijk! Gelukt dus Super opgelucht, want vanaf vandaag mag ik ook thuis bevallen!! Nu alleen hopen dat ie niet weer terugdraait en gauw indaalt!
Oh wat fijn Liesbeth! Mijn versie is toentertijd mislukt en was zeer pijnlijk, dus zo zie je maar, als het gaat, gaat het gewoon goed
Ja het ging allemaal heel relaxed, muziekje erbij, kopje koffie tussendoor Misschien ook wel omdat het een versiekundige was in het echo centrum en geen gyneacoloog. Het was wel even pijnlijk, maar erg goed te doen. Jammer dat het bij jou destijds niet gelukt is!! Ik hoor dan schijnbaar bij de 40% gelukkigen