Gefeliciteerd Billie! Qua plannen: deze week wat dingen die nog op de lijst stonden. Gisteren bijvoorbeeld de vriezer gevuld met lekker avondeten voor in kraamweek. En vandaag nog wat naaiwerk. Vanaf volgende week braaf veel rusten, leuke dingen doen en huis schoonhouden. Ben zo benieuwd hoe lang het allemaal nog duurt!
Gefeliciteerd Billie, fijne verjaardag! Ik heb van 6.30 tot 9.30 nog geslapen, hoera, hang de vlag maar uit Heb nu net een broodje gesmeerd met de blauwe muisjes die we al in huis hebben, aangezien ik om 5.15 al ontbeten had met brood met kaas haha. Straks komt mijn moeder helpen met wat planten verpotten, verder geen plannen vandaag. De baby ook niet denk ik...niets wat daarop wijst tenminste.
Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd Billie Hier nog geen nwe beebs zich gemeld, he jammer today's the day maar niet heus, wel raar hoor om die 40wkn te halen, had zo'n sterk voorgevoel dat hij eerder zou komen. Gisteren wel wat bloed&slijm verloren maar dat wijd ik aan het inwendige onderzoek. Dus om deze mijlpaal te vieren ga ik zo maar eens lekker een taart maken
Gefeliciteerd Billie! Ooeee lekker taart Radiogirl Wat veel dames met slechte nachten! Vervelend zeg, laatste loodjes wegen inderdaad zwaar! Hier gaat t goed, braaf slapende baby vannacht dus ik kon ook ff slapen. Eerste dag zonder kraamzorg, wel fijn om weer gewoon mn eigen ding te kunnen doen, mn vriend is ook nog thuis, dus kunnen we mooi n beetje klungelen en doen.
Bedankt voor de felicitaties!! @ samsie: vervelend van je rugpijn. Hopelijk dat je dit inderdaad niet dagelijks gaat krijgen, want dan zou het wel heel heftig zijn voor je. Goed je rust pakken! @ mrs blossom: klinkt als een goede invulling van je verlof ja. En wie weet geniet je er de volle teugen van, of zit je al heel snel met jullie baby in je armen! @ Lumiere; fijn dat je nog die uurtjes slaapt hebt kunnen pakken. En je eetritme gaat zo wel lekker van slag natuurlijk..haha..ik eet bijna de hele dag door! Leuk dat je je planten gaat verpotten, ik zou ook zo graag in de tuin willen werken, maar na een half uurtje gaat dat al niet meer. @ radiogirl; ja eigenlijk hopen we allemaal die 40 weken niet te halen. we worden ongeduldig nu he..haha. Wat voor taart ga je maken?? @ hier; blijft toch wel een beetje een gevoelige buik hebben. Steekjes, krampjes..niet dat ik nu denk dat het al begonnen is hoor..maar er gebeurt wel meer dan in de afgelopen dagen...
Fijn dat het zo goed gaat winddanser. en de kraamhulp lijkt me inderdaad heel fijn, maar ook weer goed om samen te zijn. Hoe lang is je vriend nog thuis? Veel plezier met je geklungel!
Hallo dames Gefeliciteerd billie Ik wou even melden dat ik bevallen ben van een gezonde zoon. Om 3.05 begonnen en om 4.55 uur geboren. Lekker thuis zonder kleerscheuren ervan afgekomen. Al veel visite gehad en nu even met manlief rusten. Bv gaat goed. fijne dag gewenst
Gefeliciteerd aaroorda! Lekker snelle bevalling weer! Geniet ervan. Billie jij gefeliciteerd met je eigen verjaardag. Radiogirl, hier ook vandaag uitgerekend. Zou toch fijn zijn als ie echt nog komt ook vandaag. Hier, heb verloskundige gebeld. Moet het nog een daagje aankijken en anders komt ze morgen ff roeren bij me.
Leuk dat ik mee mag kletsen Wat een vervelende nachten zeg, hier geen top nachten maar nog niets te klagen eigenlijk (gelukkig) @billie, proficiat! @aaroorda, gefeliciteerd met je zoontje, inderdaad supersnel he! Hier al een paar weken voorweeen, deel slijmprop al verloren en beeb is al vanaf 31 weken ingedaald, vk was dan ook erg blij dat ik nog niet bevallen ben. Vanaf maandag mag ze dus zul je zien dat het gerommel dan stopt haha. Mijn dames waren 41+1 en 40+1 dus 39+1 zou wel leuk zijn hoewel ik stiekem hoop op eerder, we zullen zien...
Wauw wat snel Aroorda! Gefeliciteerd! Hier blijft het ook rommelen.. kan er niks van maken maar tis vervelend. Ik ga zo maar even douchen.