het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Supersnel en zonder kleerscheuren, die combi hoor je niet vaak! Gefeliciteerd aaRoorda! Geniet ervan!

2. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    aaRoorda, Gefeliciteerd!! Zeker snelle bevalling. Geniet lekker van je gezinnetje!

Kom net van de vk, ben niet gestript en eerlijk gezegd vind ik dat even niet erg. Ben grieperig en zou niet weten waar ik nu de kracht vandaan moet halen om er een baby uit te persen. Bloeddruk was weer eens te hoog, dus nu komt ze zondag even langs voor extra controle en dan zien we weer verder.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb een erg vervelende druk in mijn onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden. Ik kijk het nog even aan.

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Spannend chebu. Hopelijk ben je aan het rommelen

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Chebu dat heb ik dus ook al vanaf vannacht.. maar het lijkt maar niet door te zetten. Ik word er zwaar moedeloos van. Ik hoop voor jou uiteraard dat het wel door zet!

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat een snelle bevalling aaroorda. Maar van harte gefeliciteerd en hoop dat jullie lekker kunnen genieten.

En dat gevoel heb ik dus ook de hele dag chebu. Absoluut geen weeen, maar wel een bepaalde druk en steken.

Vervelend dat je je zo voel nu jacky. Idd niet t beste gevoel om aan een bevalling te beginnen.

7. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hopelijk werkt t roeren saabenjelle!

Hmm..bij jou zet t dus ook nog niet door channie. Jammer!
    En jij hebt nogal wat bavallingservaring escal. Zou idd wel leuk zijn als de baby nu eerder zou komen. Hopen we bijna allemaal volgens mij ;)

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Probeer sinds gister al met microlax en zetpillen ontlasting kwijt te raken.. er komt wel steeds maar niet zoals ik had gehoopt.. hoop in elk geval dat het niet weer een obstakel is voor morgen als ik weer poging tot strippen krijg

9. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Aaroorda, dat was nog eens een speedy delivery :D

Haha Saab, hopelijk helpt het roeren bij je :D

Hopelijk knap je snel op Jacky!

Spannend Chebu, Billie en Channie, hopelijk kunnen jullie snel beebnws komen melden :D

Oh mag jij op zaterdag naar de vk Miss Flower?

Hierbij het resultaat van vandaag, geen beeb maar wel the next best thing:p:

Bijgevoegde bestanden:

10. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Zo jummiejummie! Dat ziet er lekker uit radiogirl! Doe maar een stukje:D

mijn kids zijn allebei bij oma logeren. Ze kwam ze spontaan ophalen. Heel lief!
    Zou wel even mooi uitkomen om dan vanavond/vannacht maar even te bevallen. Dan hoeven we niet plots een oppas te regelen haha!

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oow ik mis de 'like'-knop hier! Nomnomnom Radiogirl!

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wow aaRoorda! Speed-delivery! Gefeliciteerd met jullie knul. Lekker genieten :)

13. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Hier even kort een berichtje van me, ik probeer later nog even uitgebreid te reageren.

Ik ben woensdag 30 april 2014 om 19.51u bevallen van Joey. De inleiding is helaas een spoedkeizersnede geworden. Wij maken het beide gelukkig goed en gaan vanavond naar huis. Borstvoeding begint goed te gaan en ml en ik zijn heel erg naar elkaar toe gegroeid deze dagen.

Veel succes voor alle dames die nog moeten en proficiat voor degene die bevallen zijn en ik gemist heb.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      4
  14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Wauw wat een schatje! En veel haar al. Gefeliciteerd kathl1 met de geboorte van je zoon! Geniet er lekker van

15. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Kathl1, fijn dat jullie naar huis mogen, geniet van jullie mooie zoontje.

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ahh wat een beauty!! Rust lekker uit Kathl1

Die taart ziet er lekker uit!

Missflower hopelijk werkt het laxeren voor je en kunnen ze je strippen.

Ik baal best dat ik nu in het ziekenhuis loop en niet meer bij de verloskundige. Normaal kan je haar dan even bellen en overleggen.. en komt ze wel even kijken. Nu kan dat niet want dan ben je verplicht om naar het ziekenhuis te gaan.. Ik word gewoon echt bang dat ik straks het verschil niet meer weet tussen voorweeën en het echte werk. Stom he..

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nee dat is niet stom maar ik weet zeker dat als het echt begint dat je dat echt wel weet hoor... en als je twijfelt dan gewoon timen en kijken of ze ook langzaam opkomen en uiteindelijk weer wegtrekken en het een minuut duurt.. dat is bij voorweeën vaak wel anders..

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja dat is ook wel zo natuurlijk. Pff ik ga er maar vanuit dat het zo nog weken door gaat.. dan valt het misschien mee haha.

19. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Gefeliciteerd kath! Wat een lekker mannetje!

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kath, van harte gefeliciteerd!! Rust goed uit. Het klinkt als een heftige bevalling!

@Taart, lekker!! Stuur maar een stukje op!

Deel Deze Pagina