het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Uitgerekend op:
    26 april - Lief en Stoer - 2e kindje (jongen)
    1 mei - Sinaasappel - 3e kindje (meisje)
    2 mei - Radiogirl80 - 1e kindje (jongen)
    2 mei - saabenjelle - 3e kindje (jongen)
    5 mei - Chebu - 3e kindje (meisje)
    7 mei - Luna28 - 2e kindje
    8 mei - missflower - 3e kindje (meisje)
    8 mei - Jackyy - 1e kindje (meisje)
    9 mei - Guapetona - 3e kindje (jongen)
    10 mei - Cinniz - 2e kindje (jongen)
    10 mei - Floortje27 - ?
    12 mei - billie85 - 1e kindje (jongen)
    17 mei - Ivystoeter - 1e kindje (meisje)
    17 mei - Djoon - 1 e kindje
    20 mei - Channie - 3e kindje (jongen)
    22 mei - Lumiere - 1e kindje (jongen)
    23 mei - Samsie - 1e kindje (meisje)
    26 mei- Escal- 3e kindje (meisje)
    27 mei - Hanneke88 - 2e kindje
    31 mei - Mrs Blossom - 1e kindje (meisje)
    31 mei - Joosie - 2 e kindje (jongen)

Bevallen:
    30-03: Mamachantal - zoon Caylen
    21-04: Karnijn - zoon
    22-04: robijntje1982 - zoon Gijs
    24-04: Winddanser - dochter Sophie
    26-04: Lieke1989 - dochter Rosalinde
    26-04: Nimou - zoon
    30-04: Kathl1 - zoon Joey
    02-05: Aaroorda- zoon

2. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    haha..aangepast. Thanx Lumiere! ;)

3. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb net trouwens je topic gelezen over het drinken van je vriend. Ik wil wel even zeggen dat ik het dapper vind dat je het wel benoemt. Je schaamt je, zo geef je aan, maar je kan het ook niet ontkennen en daar is dit anonieme forum ook zo fijn van. Niemand kent jou en je vriend en dus kan je alles hier neerzetten.
    Al denk ik wel dat je alle reacties die er al zijn gegeven zelf ook wel weet. Niet alleen dat het dus nu een probleem is, maar ook straks als de baby er is. Wat als er dan met spoed gereden moet worden en het lukt jou niet?
    Of hij drinkt teveel en er gebeurt per ongeluk iets met de baby. Hoe dan ook zou ik dit wel met je verloskundige bespreekbaar maken. Dan kan zij kijken wat ze voor je kan betekenen en je kan voor hulp daar ook terecht. Zij zullen echt daar niet gek van opkijken. Maar snap dat het vanaf de zijlijn heel makkelijk praten is hoor! Maar je moet niet alleen aan hem of jezelf denken, maar juist aan de baby en wat voor impact dat kan hebben op jullie!

Maar goed..hopelijk voel je je snel wat beter en rustiger. Deze spanning is ook niet fijn voor jou en je kindje!

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb mezelf hierboven even aangepast en van de 33 3e kindje gemaakt.

Hier is vanmiddag de verloskundige geweest. Ze heeft me wederom gestript (2e x) en gaf aan dat ik mag bellen zo gauw de weeën beginnen. Ik hoef niet te wachten op de 5 minuten regel, omdat ik al 3 cm ontsluiting heb. Ze breekt dan direct de vliezen. Het is denk ik wel het laatste zetje geweest, want de weeën zijn toch begonnen. Ik bel nog niet direct, maar zal ze wel even timen. Ik ben bang dat ze straks weer gewoon stoppen. Dus even een paar uurtjes aankijken. Kunnen we nog even lekker eten ook :).

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Succes lief en stoer hoop dat alles soepel.mag verlopen

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ga me hier ook maar weer melden :)
    Heb een nieuwe naam vandaar dat sommige mij misschien niet kennen.
    Hier wat harde buiken, en slijmverlies verder niet zoveel helaas. Al een aantal x ' gezellig' gemaakt maar het werkt niet dus ze zal het wel naar haar zin hebben :)
    Morgen vieren we de verjaardag van zoontje en mij (29 mei jarig) en er komen 25 mensen , waar ben ik aan begonnen? :p

Wat Luna heeft herken ik ook, aan de ene kant ben ik zo nieuwschierig naar hoe ze eruit ziet, en andere kant ik vindt het nog wel lekker zo nu S elke avond om 19:30 slaapt hihi

Voor het lijstje het is ons tweede kindje (meisje) en ben de 19e uitgerekend :)

Lees verschillende strippogingen hopen dat het doorzet dames !

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Thanks Billie85, ik kan het idd beter wel met de vlk bespreken, al voelt het wel als verraad een beetje. Maar baby's veiligheid gaat voor alles. Ook voor mijn veiligheid. Al kan ik zelf nooit meer wat drinken, zou mezelf nooit vergeven als beebje eronder lijdt doordat we bv niet naar de huisartsenpost zouden kunnen rijden. Ik voel me gewoon zo'n onnozel paniekvogeltje, dat ik hem niet zo vertrouw.

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Wij hebben net ook nog even gezellig gehad.. dacht wie weet wat het teweeg brengt in combinatie met strippen

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

O dat zal toch wat moeten doen lijkt me :D

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik probeerde hier m'n man gisteren te verleiden..... Maar hij wilde niet.
    En als ik zeg dat hij even tegen bolletje moet zeggen dat ze niet te lang meer wacht zegt hij dat ze toch pas 15 mei komt.... Dat is verdorie nog 12 dagen...

11. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wij hebben het inderdaad vanmiddag ook even gezellig gehad na mijn middagtukje...maar de baby lijkt er eerder relaxt onder te zijn geworden dan actief..hmm...beetje jammer..haha..

Ja die van mij is er ook niet van overtuigd dat hij eerder komt Ivystoeter! ;) Die denkt 13 mei..op onze trouwdag...ik had echt het gevoel dat het dit weekend zou kunnen gebeuren, kan ook nog steeds...maar toch. Nu ik me zo rustig en relax voel zonder steken en krampen denk ik ook nog wel dat dit makkelijk een week kan gaan duren!

@ Lumiere, het is geen verraad. Jij maakt je druk om iets en dat bespreek je met iemand die onafhankelijk is! En ik heb je ergens zien zeggen dat je je later voor je hoofd zal slaan als er wel iets gebeurt en je hebt niemand ingelicht! Heus..het is niet makkelijk, maar door het te blijven bespreken hou je wel je eigen eer hoog en hopelijk ook een goed gevoel dat je trots bent dat jij wel verantwoordelijkheid durft te nemen op dat gebied!

Succes morgen met de verjaardag Tweekids..dat vind ik idd respect. Ik hoef echt geen mensen meer om me heen of op bezoek te hebben. Maar snap dat het voor je zoontje wel anders is en je het daar wel voor doet. Veel plezier en laat de visie zelf lekker voor drinken zorgen enzo! ;)

En lief of stoer, bij jou zal het dus nu ook eindelijk niet meer zo lang gaan duren! Fijn dat je dat uur niet meer hoeft af te wachten..en ben benieuwd of je lekker hebt kunnen eten!

Fijne avond..ik ga me nestelen op de bank..de fles ice tea killen, lekker kaarsjes aan, hond en man naast me...en genieten van de momenten zo saampjes.

12. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ivys je omschrijft het gevoel goed en zowel hubbie als ikzelf vinden de buik nu wel erg laag hangen dus misschien idd nog wel verder ingedaald van8. Balen dat VL niet wilde "klussen", missschien vind hij het eng met een dikke buik?

@Billie de taart smaakte nog beter dan dat hij eruit zag als ik hubbie mag geloven:D Ooh spannend Billie, dat klinkt al als goed voorwerk!

@Chebu lekker hoor naar het strand

@Missflower met deze combo moet er toch wel wat gaan gebeuren zou je denken:)

@Lumiere fijn dat je iig niet langer als 41wkn hoeft! En poehee heftig hoor dat gedrag van je vriend, zou me ook niet in de koude kleren gaan zitten:(

@Lief en stoer hopelijk heb je snel je kleintje vast!

@hier lekker dagje thuis gerommeld, eventjes rondje stad gedaan voor hoesje voor telefoon en was daarna helemaal kapot, ging eventjes liggen en ruim 1,5u later werd ik weer wakker:$

13. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ha dames! Heb hier nog geen bericht geplaatst, maar ben wel benieuwd of jullie de baby juist meer of minder voelen? Ik voel de baby al twee dagen nauwelijks. Voel nog wel dat ze er zit en beweegt, maar daar is ook alles mee gezegd.

Voor de rest veel harde buiken en druk op mijn vagina.

Baby is al een paar weken goed ingedaald.

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ja hier ook minder. . Normaal savonds veel beweging en nu bijna niks

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Wow veel geschreven,

Paar strippogingen, hopen dat het wat gaat doen en niet alleen de vervelende voorweeen, spannend hoor

Hier rommel ik gewoon verder met harde buiken, denk wel 5 a 6 per uur en einde middag worden ze pijnlijk, niet echt fijn maar hoop dat het wel voor wat voorwerk zorgt :)

Hier trouwens bij s ingeleid en bij L na strippen vliezen gebroken en binnen drie uur bevallen dus nu beneiuwd hoe het gaat lopen :)

Duim voor de rommelende dames dat er snel babynieuws is!!

@tweekids, succes en veel plezier morgen! Respect hoor, zou er niet aan moeten denken haha
    @lumniere, erg heftig meid, begrijpelijk dat je je druk maakt en heel knap dat je het bespreekbaar maakt, hoop voor jullie dat er snel omslag komt
    @unknow, hier ook wel wat minder maar toch nog zeker erg duidelijk, zou voor de zekerheid toch even bellen, eventueel ctg en anders sowieso voor je eigen gemoedsrust.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Lumiere heb in je eigen topic gereageerd, Knuffel voor jou !

Ik voel de baby nog genoeg echt een druktemaker..

Radiogirl haha dat heb ik dus ook even een rondje om en me tong hangt op de grond :p

Ja morgen pff heb er een beetje spijt van maar goed van 15-19 uur overleven we wel met frietjes frikandellen en lopend buffet met drinken :)
    Alleen nu duimen dat ze niet morgennacht bedenkt te komen want dat overleef ik niet haha

Ik denk trouwens dat ze rond 12 mei komt, eind aankomende week begin die week erna dus rond de 39 weken :)
    S kwam met 38 weken na gestript te zijn en in het ziekenhuis vanwege prive gedoe toen om door te pakken met wee opwekkers dus of het ook uit zichzelf rond die termijn had doorgezet zullen we nooit weten.
    Aankomende dinsdag dus langer zwanger dan ooit ! ;)

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    NIKS HIER.

Grrrrrr

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik heb m'n middag slaapje gemist.
    Ben nu echt moe.

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nou wat spannend dames bij wie het rommelt! Hoop dat het door zet.

Tweekids, wow morgen verjaardagen vieren, alvast gefeliciteerd. Ik wil al niet eens meer bezoek ontvangen :) ja een uurtje 1 persoon of een praatje met de buren, maar verder niet.

Lumiere, ik had in je topic al even gereageerd. Je moet je niet schamen hoor! Even een knuffel voor jou. Jij moet doen wat het beste is voor jou en je kleintje.

Hier zijn de bewegingen ook anders/ minder. Telkens als ik denk, nu ga ik bellen, gaat ze los ;)

20. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi Dames,

ik ben vanmiddag om 16.58 bevallen van onze zoon Laurens! Hij weegt 3270gram en lengte onbekend. Bevalling heb ik als ontzettend zwaar ervaren. Niet de uitdrijving, dat was het makkelijkste.. maar de weeën. Ik kreeg na dat ze mijn vliezen gebroken hadden, wee opwekkers. Man man wat een pijn! 15.00 Aangezet, 16.00 getoucheerd en maar 1 cm erbij zat toen op 4cm. Om 16.30 kon ik het niet meer houden, de weeën hielden maar niet op. Toen bleek ik al 8 te hebben. Om 16.55 mocht ik persen en binnen 3 minuten was die er! Wij waren om 19.00 alweer thuis. Nu lekker proberen te slapen..

Deel Deze Pagina