het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Missflower he jammer dat de combo nog niets heeft gebracht.

@Saab hier precies hetzelfde, zat er gisterenavond er helemaal doorheen pfffftttt

@Chebu&Luna vervelend he die heuppijn

@Ivys zou bij volgende check zeker ff laten checken hoe het met de bmm staat

@hier super slechte nacht gehad, mega raar gedroomd, de tas was niet goed ingepakt dus ik werd terug naar huis gestuurd, in de wachtkamer in het zkh werd iedereen maar geroepen en ik niet en meer van dat soort onzin...zometeen maar eens lekker relaxen in het zonnetje :)

2. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @ Ivystoeter; ik ben nooit zo van het te vroeg bellen als ik zelf geen paniek voel. Het schijnt nu eenmaal vooraf ook al pijn te doen. Maar als je je er te gestrest onder voelt lijkt me dat ook niet fijn voor jezelf en de baby. Dus als jij je er goed bij voelt om het toch even te laten checken dan moet je dat doen!

@ Saabenjelle; heftig ja dat er nog geen teken is van de baby en je ook je kinderen deze week nog hebt. Sterkte hoor!

@ Channie, gefeliciteerd! Kort maar krachtig dus..pfff..al die korte bevallingsverhalen vind ik zo ondertussen wel een beetje lastig. Krijg ik toch een beetje de angstkriebels, ook al weet ik natuurlijk niet hoe het bij mij zal gaan.

@ chebu; jammer dat je verder nog niks voelt. Hoop dat inleiden inderdaad niet nodig is!

@ miss flower; tot nu toe dus nog geen resultaat van het gezellig hebben met je man en de strippoging? Balen!

@ hier; vanmorgen werd ik een klein beetje teleurgesteld wakker dat de baby nog geen teken geeft om op de wereld te willen komen! Had dat ergens wel gedacht..maar ja..
    We kunnen er niks aan doen en heb heerlijk 10 uur geslapen! Wel met de plaspauzes, maar daarna slaap ik binnen een minuut altijd weer. Dus ik denk dan maar dat ik nog steeds goed kan uitrusten en lekker kan relaxen. nu in het weekend vind ik dat wel fijn, maar als mijn man weer gaat werken morgen voel ik me toch een stukje meer alleen.
    Maar goed..het is hier heerlijk weer! Dus niet klagen maar dragen..hoppaaaa...;)

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Nee helaas nog geen tekenen.. had wel veel slijm vanmorgen en was nu creme kleurig. . Verder rustig

@billie85: ja zo word ik ook steeds wakker omdat ik er vanuit ga dat het snachts begint

@radiogirl80: welk zonnetje haha. Raar kan je soms dromen he

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik wil ook niet te snel bellen.
    Maar ik word gewoon bijna huilend wakker af en toe.
    Woensdag duurt dan voor mijn gevoel nog zo lang.

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ivystoeter ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb ook een paar keer getwijfeld om de vlk te bellen. Je maakt je wel zorgen, en ze zeggen ook wel (de mijne tenminste) bij zorgen altijd bellen, maar je wilt ook weer niet te snel of te vaak bellen. Bij mij ging dat niet over pijn die jij beschrijft, maar over leven voelen, maar je dilemma snap ik

Jammer Chebu, nog niks. Inleiden is ook niet alles

Billie85, fijn dat je goed geslapen hebt!

Hier ook een goede nacht, maar een keer eruit om te plassen. Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag. Vriend werkt maandag t/m zaterdag en is meestal te moe op zondag om wat te doen. Misschien een kort stukje wandelen of fietsen in het dorp, het is wel mooi zonnig weer. Juist nu ik verlof heb weet ik af en toe niet hoe ik de tijd moet doorkomen. We wonen klein, weinig huishouden en alle baby-dingen zijn gedaan. Behalve de bevalling zelf dan :p

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja lastig Ivystoeter...maar wat hoop je dat ze kunnen doen of zeggen? Dat als je eventueel al wel ontsluiting hebt je dan een ander gevoel hebt dat je het ergens voor doet al die pijn?? Dan zou ik het gewoon toch doen en vragen om een extra controle! Nee heb je, ja kan je krijgen!

Ja gek he Miss Flower, ik ga er ergens ook van uit dat het 's nachts begint. Hoeft natuurlijk niet! Maar omdat je dat zo vaak hoort! haha..

@ radiogirl; hier schijnt het zonnetje ook volop! Strakblauwe lucht. Zonnige zuiden he! haha..

Ik ga zo lekker muffins bakken! Zin in! :D

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja ik denk daarvoor billie.
    Dan weet ik tenminste dat er iets gebeurd.
    Zonder dat ik pijn heb voor niks.

8. unknowable

unknowable Niet meer actief

Fijne zondag dames! :D

Hier al vanaf vrijdag een bijzonder rustige baby in mijn buik. Voel haar zeker wel bewegen, maar duidelijk minder dan voorheen. Verder veel harde buiken. Kindje is al een paar weekjes volledig ingedaald.

Gisteravond toen ik net in bed lag, voelde ik weeën. Niet pijnlijk, maar ze waren er wel denk ik.

Vanmorgen weer rustig wakker geworden, nu is de baby nog steeds rustig en rommelt het ietwat.

Lastig hé, dat je niet weet wat nou alles precies is. Kan vandaag gebeuren, maar ook nog wel een aantal weken..:(

9. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Vandaag ben ik langer zwanger dan ik ooit was.. Het is hier ook zo aan het rommelen! Vanmorgen 3x een wee gehad met 4min er tussen en daarna stopte het weer.

10. unknowable

unknowable Niet meer actief

Hanneke, spannend!

Dan was je flink op tijd bij de vorige zwangerschappen! :)

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    De vorige 2 x begon het ook rond 05.00/06.00 te rommelen dus verwacht je nu weer

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb dus nog nooit voorwerk gehad. Niet bij de vorige twee zwangerschapoen en nu ook niet. Bij oudste begon het met menstruatiepijn op de uitgerekende datum. Bij jongste begon het met diarree en gelijk een uur daarna krachtige weeen. Duurde ook maar een uurtje alles bij elkaar. Maar hij werd geboren met 38 + 3.
    Ik denk dat ik geluk heb als ik het zo hoor.
    Bij mij betekent buikpijn een grote boodschap op de wc.

Sterkte aan alle rommelende dames.

Ben benieuwd hoe het ondertussen met Sinaasappel is.

@Billie, stuur maar een muffin op.

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik had bij de eerste een week voorweeën en bij de tweede ook idd geen voortekenen.. ja wat lichte weeén op de avond er voor en die nacht begon het

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Channie! Heftige bevalling! Hopelijk nu lekker genieten van je kraamtijd!

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier net weer een afmelding gehad wordt het een beetje beu is al de 7e die op de dag zelf of een dag van te voren afmeld, terwijl we ondertussen wel voor 25 man taart hebben gekocht en de boodschappen hebben gedaan voor 25 man. Bleh
    Ook erg moe dus zo maar even een dutje doen en hopen dat ik daar wat van op knap. Heb echt gigantisch spijt dat ik dit nu gepland heb maar goed tot 19:00 uur vanavond en dan ben ik er weer voor een jaar vanaf.

Uitgerekend op:
    26 april - Lief en Stoer - 2e kindje (jongen)
    1 mei - Sinaasappel - 3e kindje (meisje)
    2 mei - Radiogirl80 - 1e kindje (jongen)
    2 mei - saabenjelle - 3e kindje (jongen)
    5 mei - Chebu - 3e kindje (meisje)
    7 mei - Luna28 - 2e kindje
    8 mei - missflower - 3e kindje (meisje)
    8 mei - Jackyy - 1e kindje (meisje)
    9 mei - Guapetona - 3e kindje (jongen)
    10 mei - Cinniz - 2e kindje (jongen)
    10 mei - Floortje27 - ?
    12 mei - billie85 - 1e kindje (jongen)
    17 mei - Ivystoeter - 1e kindje (meisje)
    17 mei - Djoon - 1e kindje
    19 mei - Tweekids - 2e kindje (meisje)
    22 mei - Lumiere - 1e kindje (jongen)
    23 mei - Samsie - 1e kindje (meisje)
    26 mei- Escal- 3e kindje (meisje)
    27 mei - Hanneke88 - 2e kindje
    31 mei - Mrs Blossom - 1e kindje (meisje)
    31 mei - Joosie - 2e kindje (jongen)

Bevallen:
    30-03: Mamachantal - zoon Caylen
    21-04: Karnijn - zoon
    22-04: robijntje1982 - zoon Gijs
    24-04: Winddanser - dochter Sophie
    26-04: Lieke1989 - dochter Rosalinde
    26-04: Nimou - zoon
    30-04: Kathl1 - zoon Joey
    02-05: Aaroorda- zoon
    03-05: Channie - zoon Laurens

16. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @chebu, mijn man werkt voor een saudisch arabisch bedrijf...dus die kan misschien wel wat meesturen per post die kant op..haha..

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    sjonge word echt gek van mezelf.. ben er gewoon de hele tijd mee bezig he.. echt een tikkende tijdbom.. net de hele tijd gevoel alsof ik zijsteek had alleen dan helemaal onderin.. en nu af en toe harde buik... pff wist ik maar gewoon waar ik aan toe was.. zit nu te twijfelen of kids vanavond terug kunnen of voor de zekerheid nog 1 nachtje bij hun vader

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier een hele rustige beeb....

19. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Katl1,aaroorda en channie gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes!
    Ik heb weer internet maar ruim 40 pagina's lezen is een beetje veel.wat kunnen jullie kletsten zeg..
    Voor de dames met voorwerk, vervelend en hopelijk doet het ook wat.
    Hier gaat alles goed, eerste dag zonder kraamhulp,we hadden het geluk weer dezelfde te hebben.echt een fijne vrouw.
    Annefleur wil de baby telkens kusjes geven,erg schattig,verder echt de 2 is nee bereikt.
    Rosalinde doet het goed.met 6 dagen zat ze weer boven haar geboortegewicht. Wel nog een omgedraaid dag/nachtritme.
    Verhuizing is bijna klaar, laatste spulletjes overbrengen, het huis netjes achterlaten en dan hier nog veel uitpakken.
    Verder vooral moe van alles en blij dat ik deze keer geen knip had.herstel gaat dan toch sneller.
    Ik ga hier de kleine drinken geven en zal binnenkort wel proberen bij te lezen.
    Veel succes met de laatste loodjes dames!

20. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Nou he verschrikkelijk dat wachten! Ik ben een echte control-freak en kan hier erg slecht tegen. Zal de kleine man straks ook wel even vertellen dat dit de eerste en de laatste keer is dat ie ergens te laat is, want daar is mama niet van gediend;)

verloskundige is net langs geweest. Mijn man had haar stiekem gebeld:D
    ik wilde eigenlijk niet bellen maar ben toch blij dat ze geweest is.
    baby is eindelijk ingedaald. Strippen ging helaas niet. Mag woensdag nog eens langskomen om het te proberen. En ze heeft het ziekenhuis gebeld. Er staat voor as vrijdag een inleiding gepland, mocht ik dan nog niet bevallen zijn. Hoera! Eindpunt in zicht:)

Deel Deze Pagina