Sinaasappel gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat je thuis kon bevallen, was dat ook je wens of ging het gewoon te snel om naar het zhs te gaan? Super dat alles goed gaat, geniet ervan! Chebu succes, hopenlijk wacht beebje tot je man er is! Hier net nog een paar uur geslapen. Voel me nu redelijk uitgerust met 5 en half uur slaap. Scheelt dat ik niet veel doe overdag. Beetje poetsen.
Sinaasappel van harte gefeliciteerd en nu ook lekker genieten. Chebu dat klinkt spannend. Hopelijk wacht de kleine op papa Wij zitten al lekker op schema. Zo even douchen en dan even lekker knuffelen met mijn andere kids.
Sinaasappel gefeliciteerd! Hier weer goedgekeurd door de verloskundige ze wilde helaas niet voelen haha.
Sinaasappel, van harte gefeliciteerd!!!!! Ik was al zo benieuwd naar hoe het met je ging! Hier is nu niks meer aan de hand. Vals alarm ofzo. Alles is rustig. Zelfs het kind.
Mijn moeder heeft net zoontje opgehaald zodat ik de hele middag voor mezelf heb, alleen nu moet mezelf er echt toe zetten even nog wat in me hypnobirthing boek te gaan doen en daarna even te slapen Fijne dag !
@chebu: hmm jammer ja.. hier ook rustig.. af en toe harde buik die iets heftiger is en dus slijmprop die ik met beetjes verloren ben..
Missflower, maar vind je dat niet 'eng' dan? Als je man vanavond in het ziekenhuis slaapt en jij thuis? Sinaasappel gefeliciteerd! Chebu, wie weet als je vanavond rustig ligt dat het dan weer terug komt? Tweekids, bij mij wilde de verloskundige gisteren ook niet voelen. Ze zei dat je op deze termijn soms alleen maar meer harde buiken en 'last' veroorzaakt dan dat er dan iets doorzet. Ik mag woensdag wel aangeven als het bij mij nog steeds rommelt en dan gaan ze waarschijnlijk toch even voelen. Omdat ik er dan al 3,5 week echt last van heb.
Chebu, het heet goede nacht rust thee van zonnatura. Ik weet alleen niet of dat ze dat bij jullie verkopen?
@ivystoeter: het staat er misschien wat onlogisch maar ik ben niet meer met hun vader en mijn vriend slaapt idd gewoon thuis
Gefeliciteerd sinaasappel! Raak zo langzamerhand gefrustreerd van al die bevallingen hier ik wil ook zo graag!
Sinasappel van harte!! De rest nog lekker aan het rommelen? Hier vandaag een ctg gehad ivm rustige baby. Baby was inderdaad rustig, maar alles leek verder goed. Morgen opnieuw een ctg en dan gaan ze kijken hoe verder.
Goedemiddag meiden! Ik heb niet terug gelezen dus alle bevallende gefeliciteerd! Hier namelijk ook al baby nieuws op 1 mei bevallen van een prachtige dochter! Alles gaat nu goed!!
Goedemiddag dames, alle dames die ondertussen nog meer bevallen zijn.. GEFELICITEERD. Geniet er lekker van. Hier alles oke! Kinderen vinden hun broertje helemaal leuk maar zijn ook zeker wel een beetje jaloers. Vooral de oudste. Zij is nu ziekjes en wil ook graag vertroeteld worden. Kleine Laurens doet het super! Hij is een natuur talent met de borstvoeding. Hij drinkt vanaf dag 1 al zo ontzettend goed! Bij de meiden kon ik geen bv geven omdat ik hun onmogelijk aangelegd kreeg en hij drinkt echt zonder moeite. Kraamvisite begint ook aardig op gang te komen. Merk dat ik daarna dan toch echt nog wel even rust nodig heb. Ik ben wel erg veel duizelig, maar de kraamhulp zegt dat dit vooral komt omdat ik dan een erg lage bloedsuiker heb. Ik eet te weinig en moet dus meer zoetigheid eten omdat de bv veel van mijn lijf vraagt. Sorrie dat ik even niet op iedereen reageer. Hier een foto van ons mannetje
Wat een schatje Channie ! Hier net bitter lemon ingeslagen, ga al bijna over me nek als ik eraan denk brrr wat is dat spul vies, maar goed we proberen het maar Ook een flink rondje in het bos gelopen en gesprongen en gedaan, vanavond even gezellig maken, wat nog meer?