het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou ik ga maar slapen. Ik verwacht niks de komende dag. Morgen met de bus naar het ziekenhuis. *zucht* en dan maar afwachten wat de dokter zegt.

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Zo zeg! Ik moet een heleboel dames feliciteren met hun baby's!!!!
    Hoop dat ik niemands vergeet nu:
    Sinaasappel, Djoon, Bulma, LiefenStoer en Jacky allemaal van harte gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar al jullie bevallingsverhalen?!?

sinaasappel: hoe was jou derde turbobevalling gegaan? Vind het zo spannend nu met mijn as derde bevalling, of die ook zo snel of nog sneller zal gaan als van mijn jongste.

Jammer Chebu en missflower dat het nog steeds niet doorzet.
    Saabenjelle: hoe gaat het met jou?

Harde buiken: vervelend zeg als je er al zo lang last van hebt. Hier sinds 38 wk juist even helemaal rustig in de buik qua harde buiken dan bedoel ik. Sinds gister afentoe eentje, verder gebeurt hier nog niks, ook geen slijmprop oid, maar dat had ik bij mijn andere twee ook niet. Donderdag weer afspraak VK, dan wordt ik als het kan ook gestript. We hopen op dit weekend of toch uiterlijk voor 41wk. Anders zal ik om een inleiding gaan vragen. Teveel slechte aflopen gehoord in de 42e week dat ik dat risico niet durf te nemen. Gelukkig is het beleid ook aangepast en kan dit nu, als je dat zelf wil.

Verder geen nieuws, behalve dan dat ons huis eindelijk opgeruimd raakt, alle dozen weg, lekker schilderijtjes en laatste lampjes en plankjes aan het ophangen. Wordt ik wel blij van :)

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Hier nu wakker zonder weeën helaas.. straks mijn oudste naar school brengen en hopen dat de jongste gauw weer lekker thuis is van het ziekenhuis

4. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Nou, dat gevoel had ik precies hetzelfde met die 42 weken. Ik heb idd zelf de keuze gehad van de verloskundige hoelang ik door wilde lopen. En 41 weken is voor mij echt het matje hoor. Heb ook aantal akelige verhalen gehoord van baby's die langer bleven zitten en waarbij de placenta niet meer goed werkte dus zuurstof gebrek gehad met alle gevolgen van dien. Hier (Rotterdam ziekenhuis) is het wel zo dat 41 weken de ondergrens is. Daarvoor doen ze niks.

Morgen mag ik weer naar verloskundige. Ik hoop dat ze dan eindelijk wel kan strippen. Baby is nu ingedaald dus zou enige druk op de baarmoedermond moeten geven waardoor ontsluiting ontstaat.
    Al heb ik me toch wel beetje ingesteld op inleiding nu geloof ik.

Alle 'huismiddeltjes' om de bevalling op te wekken werken helaas echt niet hoor. Allemaal fabeltjes. Pas nog een heel artikel zitten lezen hierover. Het enige wat kan werken is strippen, en ook dat werkt niet altijd. Jammer hoor;)

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ja en sex werkt ook als laatste zetje maar alleen als het waarschijnlijk anders dag erna ofzo ook wel was begonnen..

ik wil ook niet langer dan 41 weken door lopen idd vanwege risico's en omdat ze ook niet al te klein zal zijn

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woow wat een boel baby's weer! Sinaasappel, Jackyy en Djoon gefeliciteerd!

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Zojuist deel 2 van de slijmprop. . Begin steeds meer te denken dat het overdag/savonds gebeurd.. in de nachten slaap ik altijd gewoon door en overdag rommelt het juist soms

En goed nieuws! Mijn zoontje mag zo naar huis en krijgt antibiotica druppels mee en moet vrijdag voor controle komen...ben erg blij

8. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Fijn voor je zoontje miss flower. En door t verliezen van de slijmprop zou je toch haast denken dat het niet heel lang meer kan duren nu....

Hier weer een goede nacht gehad, maar nog steeds geen tekenene...dus zo maar naar de controle bij de gynaecoloog en kijken of mn ouders zin hebben om langs te komen. Moet ook gestofzuigd worden..haha.. ;)
    En verder maar weer wachten....wachten...wachten....samen met de andere wachtende dames hier!

9. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Wat fijn dat je zoontje naar huis mag missflower!

Ik ben gisteren gaan slapen zonder paracetamol.
    Wel de thee gedronken.
    Op zich redelijk geslapen, maar wel weer één keer kramp gehad.
    Morgen dus toch maar aangeven bij de controle dat het nog steeds rommelt.
    En dan zeggen dat de verloskundige van afgelopen weekend had gezegd dat ze misschien wel even konden voelen.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jammer zo weinig gerommel hier !
    MissFlower fijn dat die naar huis mag ! En slijmprop moet toch wel wat zeggen lijkt me :D

Hier een vreselijk echt vreselijke nacht gehad, ik merk dat mijn gedachten op volle toeren draaien en al helemaal nadat ik gisteren die vrouw in kleine baby's grote zorg in paniek zag raken tijdens de bevalling zo herkenbaar :(

Toch een paar goede nachten fijn voor jullie hoor mag ook wel zo op het eind !

Volgens mij strippen doen ze vanaf 41 weken maar met 40 weken ga ik toch wel aangeven dit te willen.

11. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Fijn dat je zoontje naar huis mag miss flower!

Slijmprop is hier een week geleden er al uit gekomen. Dit zegt niet altijd wat helaas.
    Kan zijn dat de bevalling begint, maar kan ook nog 2 weken duren. Schijnt dat het zelfs weer opnieuw wordt aangemaakt.

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Vanaf 41 weken heb je de keus geloof ik.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier wat harde buiken, zo even slapen . Maar ik hoop niks meer haha

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Nou mag toch niet hopen dat het nog 2 weken duurt haha nee denk echt binnen nu en 2 dagen.. dat gevoel heb ik maar goed we zullen zien. Zal dan de eerste x zijn dat ik over de 40 weken ga

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik hoop al 3 weken dat het ieder moment gebeurd...

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Stomme vraag misschien maar als jullie het gezellig maken met je man....
    Hoe doen jullie dat?
    Welke manier hahaha.

Vanavond nog maar eens een poging doen om m'n man te verleiden haha.
    Denk alleen dat hij niet durft...
    Bang om zowel mij als de baby pijn te doen denk ik.

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Onder de douche en dan via de achteringang haha

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Euuhh ik moet even denken...
    Help me even... M'n hersenen laten me in de steek...

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Achter langs... of beide op de zij in bed

20. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0