Gefeliciteerd chebu!!! Lekker genieten Grrr wil hier niet doorzetten.. ze is ook zo druk en das echt niet grappig meer.. voelt niet fijn
Gefeliciteerd chebu! Hier, ik ben met bloedverlies opgenomen in het ziekenhuis. Ging vanavond poepen en plassen en met afvegen zat daar een stolsel en begon ik ineens behoorlijk te bloeden. Het liep er echt uit. Schrok me lam! Verloskundige kwam meteen. Heb ctg gehad die was goed. Verder geen buikpijn of weeen. Wacht nu (al 2enhalf uur -leuk zo'n ziekenhuis-) op onderzoek. Moet vannacht blijven in elk geval. En mag ook niet meer thuis bevallen. Even een onverwachte wending dus...
Chebu, wat fijn dat het zo gegaan is en niet onderweg in de bus! Had je in de bus al weeën? Gefeliciteerd met je dochter en nou lekker genieten! Saabenjelle, heel veel sterkte! Hoop dat er niks ernstigs is en je nu snel mag gaan bevallen! IK duim voor je vannacht! Hier weer lekker geklust vandaag (plankjes ophangen bedoel ik, haha). Hoop stiekum dat hierdoor wat weeënactiviteit op gang wordt gebracht, maar totnutoe slechts een sporadische harde buik... Nu nog even ruzie maken met ml over een schemerlamp van MP en dan naar bed. Welterusten iedereen!
Chebu gefeliciteerd! Is die bus reis toch ergens goed voor geweest! Saabenjelle, oei dat zal even schrikken zijn. Is het bloeden nu gestopt? Wat gaan ze nu nog doen?
Update: bloedverlies is er nog maar wel veel minder. Heb net echo gehad. Placenta is nog goed, baby doet het goed alleen erg weinig vruchtwater. Word morgen ws ingeleid.
Gefeliciteerd Chebu! Lekker genieten. Oow saabenjelle wat een wending in ene! Fijn dat alles zover goed is behalve de hoeveelheid vruchtwater. Kan me voorstellen dat het even schrikken is zeg! Succes morgen. ...hoop dat je een fijne bevalling hebt!
Saabenjelle succes vandaag! Ik heb redelijk geslapen. Gisteren de goede nacht rust thee genomen. En een paracetamol want kreeg gisteren avond toch weer een pijnlijke harde buik waarbij ik maar ben gaan zuchten om zelf ontspannen te blijven. Mijn man heeft zelfs m'n broek uit moeten doen toen ik op de rand van m'n bed zat. Vannacht wel de nodige plas pauzes. Verder weinig aan de hand.... Word ik een half uur later ineens wakker van een onwijs pijnlijke harde buik. Dus maar weer gaan zuchten...dat haalde de pijnlijke buik niet weg maar ik ontspande beter. Half liggend een paracetamol genomen en nu gaat het wel weer. Vanavond controle bij de verloskundige.
Hoewel inleiding zwaarder schijnt te zijn, lijkt me toch fijner in deze situatie voor jou. Komt er toch ook een einde aan de onzekerheid... Ik hoop dat je snel/vandaag nog je kindje in je armen hebt! Sterkte en succes met de bevalling!
Djoon, je moet je onderschrift even aanpassen hihihi Net de hond uitgelaten. Gelijk weer een harde buik.
@saabenjelle: succes vandaag meid en inleiden is volgens mij echt niet altijd zwaarder.. hoor verschillende verhalen maar laat het maar lekker over je heen lopen
Gefeliciteerd Chebu! Saabenjelle, jeetje dat is wel een andere wending, wel goed dat ze je in gaan leiden. Succes en hopelijk heb je anel je kindje in je armen!
Gefeliciteerd aan de bevallen dames. En vervelend saabenjelle, ook even schrikken zeg. Sterkte vandaag. Gisteren controle gehad, alles nog prima. Geen tekenenen o.i.d. volgende week weer controle en dan een afspraak maken voor inleiden. Maar hoop zo dat het niet nodig is. Maar ja..we gaan t zien. Fijne dag weer voor iedereen.
Vanmorgen 3cm ontsluiting. Lig nu aan het infuus en vliezen zijn gebroken. Volgende bericht ben ik bevallen
Chebu gefeliciteerd ! SaabenJelle voor jou ook babynieuws waarschijnlijk, spannend hoor ! Jammer van deze wending maar je bent nu wel in goede handen ! Hier een onrustige nacht gehad van de heup pijn dit was nacht 3, ik mag evt vragen om slaapmedicatie maar durf niet want stel dat het die nacht gebeurd ben ik zo duf als een konijn, en ook voor de baby niet echt lekker als ik aan de zware middelen ga. Iniedergeval nog even uitzingen tot maandag met paracetamol in de nacht en dan maar eens even babbelen.. Het klussen heeft dus geen nut gehad, ben er nu ook wel klaar mee haha ze komt schijnbaar wanneer zij er zin in heeft we gaan t zien
Ik ga het vanavond aangeven dat het bij mij toch ook nog steeds enorm rommelt. en dan hoop ik dat ze even voelen. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.