Ja snap ik ivystoeter. . Gebeurt bij mij ook vanalles denk ik.. in elk geval vanmorgen bruin slijm verloren.. wou dat ik wist waar ik aan toe was.. morgen uitgerekend en mijn zus is dan ook jarig. . Je zult net zie
@Chebu gefeliciteerd met jullie dochter, geniet ervan @Saab heel veel suc6, hopelijk is jullie kleintje er al @Billie fijn dat de controle weer goed was @Tweekids hier werkt het klussen ook (nog) niet, jammer he ach nu kan het nog zullen we maar denken @Ivys alvast suc6 voor vanavond en zeker aangeven @hier paar daagjes niet lekker in mn vel gezeten, maar na een goede nachtrust is de batterij weer opgeladen dus kom maar op kleintje vanmiddag naar de vk voor controle en wellicht strippen...
Gefeliciteerd chebu!! Fijn dat je het zh hebt gehaald, wel pittig lijktme, weeen in de bus :-O succes sjaabenjelle! Erg veel gerommel nog zeg duim voor jullie Manlief is vanaf vanmiddag elke dag thuis aan het werk dus erg fijn mocht het beginnen, werkt normaal namelijk ruim 1,5 uur rijden vanaf thuis.
@escal: ja dat is dan wel fijn gevoel idd.. 1,5 uur is best een eind.. die van mij zit ongeveer 30 min dus dat is prima te doen
oh dat is wel prettig zeg! Mijn man werkt op hooguit 10 minuten fietsen. zodra ik hem bel dat hij naar huis moet komen laat hij alles vallen en komt gelijk naar huis. als hij hard fietst is hij in 5 minuten thuis (weliswaar met een drijfnatte rug, maar dan is hij er tenminste hihi)
Hier besloten vanavond voor het eerst te gaan zwangerschapszwemmen, dan ben ik zo moe dat ik misschien door de bekkenpijn heen slaap en dus een keer een goede nacht maak. Valt te proberen Daarna mag je gebruik maken van het bubbelbad maar dat wordt afgeraden vanwege eventuele ontslutiting toch? Alhoewel er zoveel chloor in zit in een bubbelbad van een zwembad dat het met de bacterien wel mee zal vallen denk ik Hier vriend in de ww ene kant heel k*t natuurlijk, andere kant heerlijk dat ik middagdutjes kan doen en kan uitslapen..
Heel veel succes en hopelijk heb je snel je kleintje op je armen. En kun je lekker genieten. Voor de andere meiden ik hoop dat het rommelen een keer doorzet en dan ook lekker genieten. De kleine doet het super goed aan de borst. Wat heerlijk is het dat bv gewoon lukt en dat het een makkelijker slaper is. Zo even een broodje eten en dan slapen. Vanmiddag en vanavond kraamvisite. Begint nu op gang te komen.. erg leuk. Kraamhulp is net op de fiets met mijn beide meiden naar de winkel om vanmiddag cake te bakken. Topper van kraamhulp.
Gefeliciteerd Chebu, saabenjelle succes en voor de rest hou het nog ff vol,voor je het weet lig je met je kleine in je armen! Hier gaat alles goed,merk dat ik nog rustig aan moet doen, lastig als je vanalles in huis wil doen.en vandaag zijn eindelijk de geboortekaartjes de deur uit! Zo druk gehad dat we even hadden gewacht ermee.
Net weer een stukje met de hond gelopen. Misschien wekt het wat op haha. Maar zal wel niet. Wel al de hele ochtend een raar gevoel onderin m'n buik. Niet echt pijn, eerder gewoon gevoelig. En soms lijkt het alsof ik ongesteld moet worden. Wel sinds vanochtend half 6 weer één of twee keer een pijnlijke harde buik gehad. En al 3x ontlasting... Ik denk dat ik gewoon te graag wil hahaha. Ga zo maar even naar het winkelcentrum waar mijn man werkt. Even naar de Bart Smit kijken of ze daar de zonneschermpjes van woezel en pip hebben. En even m'n man gedag zeggen in de winkel. Daarna naar huis en even naar bed.
Zo. Ik ben er ook weer. iPad had mij uitgelogd en kon inlog niet zo een-twee-drie achterhalen. Op de laptop gaat inloggen vanzelf nu ;p Had het ook wel even nodig om te wennen aan verlof. Dat zullen jullie wel herkennen denk ik. Maar ik heb wel steeds bijgelezen. Allereerst: gefeliciteerd iedereen die inmiddels is bevallen! Heel verschillende ervaringen, zo zie je maar weer hoe uniek iedereen is en dat elke geboorte anders is. Verder had ik wel gehoopt op wat meer zon in m'n verlof... Maar dat komt hopelijk nog. En meerdere keren 'gezellig' geweest met manlief, maar dat resulteert soms ook in enorme buikkrampen die zelfs wat voelen als voorweeen. Niet bepaald prettig, dus maar even niet meer doen. Op aanraden van de VK nu ook perineummassageolie gekocht. Begin er wel wat laat mee, maar goed, wie weet helpt het. Iemand van jullie ervaring ermee?
chebu en alle andere dames die bevallen zijn gefeliciteerd!! lijkt me best heftig zo een bus reis met weeen
@Escal fijn dat je man thuis kan werken. Anderhalf uur is wel lang ja. Mijn vriend werkt in ploegendienst, hij komt nu net thuis, moet ong 30min rijden @Saabenjelle heel veel succes!!! @Tweekids volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over die chloor. Ik heb tot week 29 gezwommen (geen zwangerschap, gewoon baantjes samen met een vriendin). Helaas zijn we gestopt omdat zij bij 32wk zwangerschap een klein vliesscheurtje kreeg @Aaroorda fijn dat het goed gaat, lekker, cake! Geniet ervan @ Lieke 1989 fijn dat het bij jou ook goed gaat @ Ivystoeter dus het gaat nog steeds een beetje hetzelfde met de pijnlijke harde buiken? Jee vervelend zeg dat ze zo pijnlijk @MrsBlossom waarvoor dient perinuemolie? Is dat tegen inscheuren? Werkt dat echt? Waar kun je het kopen? Is het duur? Hier gaat het beter dan gisteren. Niet meer grieperig gelukkig. Vannacht redelijk geslapen, wel weer wakker van 5 tot 7, maar dat is vaste prik inmiddels. Daarna van 7 tot 9 nog geslapen. 7u in totaal, daarmee ben ik meer dan tevreden. Vandaag wat in de stad gewinkeld. Af en toe wat krampachtig gevoel onderin mijn buik en een paar harde buiken, maar verder gaat alles nog goed en rustig hier.
@Lumiere. Is inderdaad voor soepel maken van de boel aldaar. Wel iets waar je zelf lastig bij kunt, dus de man in huis moet helpen. Kan leuk zijn natuurlijk. Geen idee of het helpt, ik ben zelf sceptisch. Maar de VK (zelf 2 kindjes zonder inscheuren) was enthousiast, dus ik dacht 'vooruit dan maar'. Vandaag gekocht voor 13 euro. Van Weleda: Perineum Massageolie - Weleda - Weleda VK zei verder dat warme compressen/warme natte washandjes tijdens weeen ook goed helpen tegen inscheuren.
Wat fijn dat jullie mannen dicht bij werken! Toch een hele geruststelling als je weet dat je man er op tijd bij zal zijn. Olie hier niet geprobeerd maar ook niet op die plek gescheurd dus had ook geen nut gehad lijkt me haha. Maar niet geschoten altijdmishe
Hier een bad bevalling dus dan is de kans op inscheuren sowieso al stukken kleiner en om dat elke avond te moeten doen pfff haha.
Scheelt dat mijn man het masseren wel leuk vindt (denkt te gaan vinden) en aangezien andere vormen van intiem niet meer zo'n succes zijn... Ik zal eens ruiken aan die olie... *pakt flesje* Hm, ruikt best prima. Gewoon naar massageolie. Ben benieuwd...
Ja, bij beide niks ingescheurd, geen enkele "schade". Doe het nu ook weer. Intiem ja, lekker nou vind ik niet, vooral van binnen masseren op het randje is bij mij erg gevoelig, maar dat kan bij iedereen anders zijn... Hoewel ik niet zeker weet of er een causaal verband is, zou ik door mijn eigen ervaringen het dus wel aanraden!
Wij hadden een paar weken terug al een poging gedaan met olijfolie. Man ging enthousiast aan de slag, maar inderdaad van binnen op het randje was toen eerder pijnlijk dan prettig. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. We gaan het zien (voelen) vanavond en ik zal wel rapporteren
Weer controle gehad. Ze heeft nog even gevoeld, maar nog niks. Ze kan er eigenlijk nog niet eens bij.