Wat fijn dat ne er zo relaxt onder bent chebu. Dat is ook je ervaring ondertussen natuurlijk geniet lekker!!
Striemen worden volgens mij wel minder, bio oil zou moeten helpen. Helaas helemaal weg niet meer nee... Ml is gaan werken met tel standby en gaat wat eerder weg om file te vermijden Fijn dat je er zo mee om kan gaan chebu! Hier trouwens straks geen bv, heb pilletjes om het te stoppen, had ik ook na de bevalling van l, bevielen erg goed. Gaat het rommelen bij de andere dames nog door?
Nou net terug van VK, 1cm ontsluiting (niks bijzonders bij een derde, zei ze) baarmoedermond wel verweekt, maar nog te lang dus strippen helaas niet gelukt. Volgende afspraak staat voor dinsdag maar mag altijd bellen als ik het het niet meer trek. Moeten dus nog even geduld hebben denk ik....
Jammer ! Hier nog steeds aan het wachten op een belletje van de gyn... Dinsdag naar accupunctuur ben benieuwd..
saabenjelle van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine mannetje. Wat weer een heftige bevalling. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Maar mooi dat je wel goed bv kunt geven met pijn. Ik neem mijn petje voor je af. Ik krijg nog twee extra dagen kraamzorg van dezelfde kraamhulp.. Helemaal blij ermee.. kan ik nog even extra genieten en mij laten verwennen. Vanaf volgende week maandag is het back to basic en kan ik weer beginnen met mijn dagelijkse ritme, maar nu met een kleine manneke erbij.
De vage krampen in mijn onderbuik zijn de hele nacht doorgegaan. Niet echt pijnlijk, maar wel dat ik me ervan bewust was. Harde buiken zijn wel minder geworden als gisterenavond. Vanochtend bij mijn beste vriendin op kraamvisite geweest. Echt een prachtig kindje van 8 pond. Helaas heeft ze een gebroken sleutelbeentje overgehouden aan de bevalling, die van begin tot eind maar 3 uur duurde. Ze moest eruit getrokken worden omdat ze 10sec zonder zuurstof zat blijkbaar, vandaar. Haar oudste was ook met zijn schouder achter haar bot blijven hangen. Daarom kon ik haar helaas niet vasthouden, maar ik heb haar uitgebreid bewonderd! Ik ben nu nog nieuwsgieriger naar ons hummeltje
Ik kon vandaag niet gestript worden want er waren al 2 aan het bevallen. Ik moet morgen even bellen voor strippen
Dus omdat iemand anders al aan het bevallen is kun jij niet gestript worden? Ben ik dan heel lullig voor die verloskundige als ik zeg dat ik hoop dat je bevalling uit zichzelf op gang komt?
Nou ik snap wel dat het lastig is als 3 vrouwen aan het bevallen zijn. . Normaal ben je al alleen met zo'n dienst en met geluk kunnen ze dan zelf die 2 doen maar soms lukt dat niet dus laat staan als er 3 aan het bevallen zijn haha maar zei al nou zul je zien dat ik spontaan begin dan krijgen jullie het nog druk
Precies die kans is groot Verlies nu roze slijm en net stipje bloed.. ben benieuwd. . Als het wel doorzet is dat de laaste kans dat mijn zus er nog bij kan zijn dus duimen jullie voor me hihi
Inderdaad vervelend maar nu sowieso niet op je zus dr verjaardag En zoals ik het hoor gaat het misschien wel uit zichzelf beginnen, en anders morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Hier een grote verloskundige praktijk (6 vrouwen) dus drukte kunnen ze wel aan gelukkig. Hier echt doodmoe, ga om 22:00 uur die pil nemen en paracetamol na het douchen dan nog even tv kijken en dan hopen op een goede nachtrust