Succes MissFlower, spannend hoe het nu verder gaat. Tweekids, hopen dat je toch wat kunt slapen straks Hier weer krampen, soms harde buiken. Raar gevoel, ik kan het niet echt thuisbrengen. Misschien voel ik dit omdat hij lager zit nu.
Temazepam 10mg. Snap niet waarom ze t jou ook niet geven? Fijne nacht allemaal ! Ik neem de pil als ik echt niet kan slapen (is een inslaper en werkt max 6 uur) dus liever wat langer slapen dan om half 7 er al weer uit te moeten. nu hopen dat het gewoon helemaal niet nodig is !
Hai meiden, hoe is t hier? Er is zoveel geschreven, ik heb niet alles gelezen. Gisteren was m'n zoontje niet naar kdv, dus lekker samen leuke dingen doen. Heb een vervroegd Moederdag cadeau gekregen: een bakfiets 😃😃 die stond al een poosje heel hoog op mijn wensenlijstje. Sinds vanmiddag is het hier aan het rommelen. Elke 5 min tussen de 30 sec en de minuut houden ze aan. En zodra ik iets ga doen (lopen, tafel afruimen, douchen) zwakt weer af. Nu toch al een half uur niks, ja harde buiken, maar niet vanuit m'n onderbuik. Vanmiddag m'n vk gebeld, zijn ze toch even langs gekomen. Nog geen ontsluiting, en ze kon me nog net niet strippen. Ik ga nog even wat proberen te slapen. Wie weet dat t dan toch door zet vannacht.
Heel spannend! Heb altijd gezegd dat ze 9 mei zou komen, dus wie weet Wel gek fietsen hoor zo'n bakfiets, helemaal met zo'n dikke toeter en de buikspieren ergens op de rug zoontje vindt t geweldig! Echt een aanrader, vooral als je meerdere kindjes hebt.
Hier ook nog niks. Lekker geslapen vannacht, en vanmorgen half 6 gingen we verder waar we gisteren gebleven waren.. Spannend!
Hier ook nog steeds niks. Heb een goede nacht gehad, het zeurderige gevoel blijft nog wel. Ach ik probeer maar los te laten wanneer hij gaat komen. Lastig, maar maak mezelf anders echt gek en daar heb ik geen zin in, heb zo genoten van deze zwangerschap dat ik dat wil blijven doen tot het einde! Leuk die bakfiets luna.ziet er zo hip uit vind ik. Jammer dat je niet gestript kon worden miss flower. Hoop idd dat je zus er bij kan zijn. Een beetje goed geslapen Ivystoeter? Jammer dat het nu geen lekker weer meer is he..dus ik ga maar weer lekker serie kijken en bezig met een video te monteren op de pc. Fijne dag nog!
Ik heb gisteren paracetamol genomen voor het slapen gaan. En m'n man heeft mijn rug ingesmeerd met spier balsem. Had gisteren blijkbaar teveel schoon gemaakt en opgeruimd. Maar heb redelijk goed geslapen. Wel veel wakker om te plassen. En één keer een pijnlijke buik. Vannacht ook grote boodschap gehad, wat ik normaal nooit heb! En vanochtend alweer een keer grote boodschap. Maar vandaag is mijn man jarig dus ze moet even nog een dag wachten.
Gefeliciteerd met je man! Komt er nog visite? Ja die ontregelde stoelgang ken ik. Zit nu ook vaak s nachts. Typisch is dat he. Hier ook een lief masserende man
Fijne dag dames! Jullie nog tips om de laatste daagjes door te komen? Voel me lichamelijk nog redelijk prima, maar mijn inspiratie om dingen te doen is een beetje op. Alle winkels wel een keer gezien en het is nou ook niet echt weer om buiten aan de slag te gaan.
Ontregeld? Ik heb dit in bijna 9 maanden nog nooit gehad... Nee we vieren zijn verjaardag niet. Ik heb daar geen puf meer voor.
Ik begin het nou ook beetje los te laten.. Misschien ook omdat het nou nooit meer lang kan duren haha Vanmiddag om 13.00 komt de vk mij weer strippen als dat lukt.. dus weer spannend! !
Gefeliciteerd met je man Ivystoeter! Succes vanmiddag MissFlower, hoop dat het nu lukt met strippen en dat het doorzet dan Tweekids hoe is het vannacht gegaan? Heeft de Temazepam een beetje resultaat gehad? Hier een goede nacht gehad. Ik heb zowaar van 00.00 tot 9.45 geslapen!!!! Alleen om 3u even eruit om te plassen. Ik wist niet wat me overkomen was toen ik vanochtend op de wekker keek... voel me nu wel uitgerust haha. Ik ben even met een klein dilemma bezig: we hebben hele leuke letterstickers waarmee we de naam van onze zoon op zijn kamerdeur willen plakken, met een niet-doorschijnend vel papier erover om het nog geheim te houden. Maar ik (lekker achterdochtig) verdenk nieuwsgierige bezoekers dat ze stiekem onder dat vel gaan kijken als ze naar de toilet gaan, die is tegenover de babykamer. Misschien toch pas na de geboorte ophangen...het is tenslotte zo gebeurd. Mmm...even over nadenken nog...
Luna jammer nog geen nieuws ! Maar 9 mei is nog niet voorbij haha. Leuk een bakfiets joh echt gaaf ! Ivy, geen idee maar als het echt zo erg is kan je er altijd om vragen toch ? Gefeliciteerd met je man ! Miss Flower spannend ! Nee het duurt niet lang meer misschien een kleine troost? Hier een goede nacht gehad , heb alleen de slaappil niet genomen durfde niet zo goed hihi, dus nu om 21:00 uur paracetamol en om 3 uur vannacht. Dit is eigenlijk best goed gegaan kon ook bijna niet anders was ook zo moe natuurlijk, en om 11 uur heeft vriend me wakker gemaakt Dus ik ben weer bijgetankt ! Fijne dag allemaal !
@lumiere: oh lekker zo'n nacht rust.. ik zou gewoon nog een papier ervoor hangen @tweekids: wow ook al zo'n lange nacht. Lekker hoor. Ik ben heel vroeg al klaar wakker