het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Pff sinds een paar dagen voel ik me in de avond niet lekker. Beetje vage klachten, wat hoofdpijn, wat pijn aan de boven en zijkanten van mijn buik. Kan mijn draai maar niet vinden op de bank of in bed... Nog iemand die dit herkent? Voel de beeb verder wel goed hoor dus daar maak ik me geen zorgen om.

De intake van de kraamzorg heb ik over 2 weken pas, blijkbaar zijn ze hier niet zo snel.

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de intake al gehad, ergens medio februari. Met 24 weken ofzo dus. Wel lekker vroeg.

3. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat is idd wisselend dan. Vond het wel leuk om allemaal te horen, maar wat komt t dan dichtbij :)
    Vervelend dat je je zo voelt kathl1. Misschien gewoon je lijf die even een signaal geeft dat Je even een stapje rustiger moet doen?? Wij zijn trouwens op dezelfde dag uitgerekend zie ik (mijn banner loopt een dag achter ;))

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb ook last van afscheiding trouwens. Ik had dat bij de vorige twee kinderen ook. Verder ruik ik mezelf heel sterk. Klinkt heel gek maar omdat het hier al zo warm is, zweet ik best wel en dat ruik ik.

Hier is verder geen kraamzorg. Drie dagen ziekenhuis en dat is het.

Mijn banner loopt een week voor. Deze banner is volgens de gyn en loopt een week voor. Volgens mijn eigen berekening ben ik 31 weken.

5. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Potverdorie, wat zit die meid te doen in mijn buik vanavond? Ik voel trapjes vrij laag (voetjes? elleboogjes?) en rechts vrij hoog in m'n zij enorme druk (hoofd? voeten?). Lijkt wel alsof ze ineens dwars ligt ofzo. Was toch leuk geweest als ze met der toet naar beneden was blijven liggen...

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Morning ladies!

Haha, staand aan en uitkleding is idd een uitdaging! Ik donder regelmatig bijna om...maar het lukt nog! Sokken ben ik al vanaf gestapt...net als laarzen ;) Ik zit hier lekker met m'n pootjes in de ballerina's (een maat te groot gekocht) maar nog steeds lijntjes in mijn pootjes :$ Haha....tis maar goed dat ik mijn eigen voeten toch haast niet meer zie :D

Dat trappelschema is een goed plan!

Ooh Winddanser heel herkenbaar! ML heeft het hier ook nog niet helemaal door geloof ik. Komt bij dat hij het liefst alles pas op de uitgerekende datum koopt en klaarzet. We hebben toch nog even lief zegt ie dan? Pfff ;)

Ooh Lieke ik duim voor je! Hopen dat de beeb goed draait!

Hier de intake voor kraamzorg 27 maart! Schiet nu op :)

Chebu ik heb dat idd ook....ik ruik sowieso alles al (te) goed en sterk...maar mezelf helaas ook :( Beetje jammer weer! 'T goede nieuws is dat ik daar zelf meer last van heb dan de omgeving want ML lijkt niet te begrijpen waar ik het over heb ;)

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oooww...en ik kreeg hier nog de tip om een telefoonboek (of een boek in dat formaat) onder het voeteneinde van je matras te leggen. Dat geeft het vocht in je benen 's nachts de kans om weer goed weg te lopen! Wellicht meer dames die hier baat bij hebben? :)

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Bij mij komt kraamzorg pas met 35 weken.

Pff kan iemand die rare dromen verbieden?
    Heb er echt slecht door geslapen.
    Gelukkig vrij vandaag.

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Samsie, haha herkenbaar. Ook bij het naar de WC gaan. Is enorm sterk. Klinkt echt vies maar het is gewoon zo.

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Dankje Samsie!
    Hier een rustige nacht, de baby heeft nu haar drukke momentje.
    Vocht hou ik nog niet heel veel vast,krijgt alleen mn verlovingsring niet meer om.

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jaaa nu officieel nog 10 weekjes!!

Hier ook moeite met aan en uitkleden haha. Vooral schoenen is een crime. Ik ga ook maar even voor Ballerina's kijken. Op mijn slippers vind ik namelijk niet zo geweldig haha..
    Afscheiding is hier ook veel helaas..

Gister controle gehad, baby ligt nog steeds in stuit.. hopelijk draait hij nog. Ze zeggen allemaal maak je geen zorgen maar ik merk dat ik dat dus toch doe. Ik ben als de doods dat ik met keizersnede moet bevallen... ( ik ben als de doods voor alles wat met een operatie te maken heeft!)

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    De bevalling maak ik me echt nog geen zorgen om eigenlijk.

13. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook lekkee vochtvasthouden ik merk het vooral bij me
    Lovehandles haha nu staan elke keer me strings in me zei en dat jeukt joh:0
    Verder ook een schuiver nu. En dan af en toe een flinke trap tegen me ribben:0
    En voel de handjes van onder friemelen dat vind ik zoo schattig!

14. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier weer eens een betere nacht gehad gelukkig. zl ook doorgeslapen dus voel me beter als gister.

ik heb het idee dat ukkie gedraaid is, als dat zo is dan ligt hij nu met het hoofd naar beneden. maar zeker weten doe ik het niet.

officieel nog 8 weken maar heb zelf het gevoel dat het wel eerder komt.
    suikers waren de laatste keren wat hoger en zaterdag zelfs te hoog, volgens diabetesconsulente niet zo erg maar ze hebben straks overleg met de gyn en internist dus zal mij niet verbazen als ze er nog op terug komen.

15. djoon

djoon Niet meer actief

Huer over twee weken komt de kraamzorg langs! Vl had het gisteren avond van j ik wil graag als eerste pakje iets lekker roze en dan zi'n schattig mutsje ook roze.
    Hahaha ik smelte helemaal:) hihi

Hier is mijn neus ook enorm goed haha soms ook minder fijn;) ruik werkelijk alles:0

16. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook echt nog geen zorgen over bevalling wil ik graag zo houden! Ik heb geen flauw idee hoeveel pijn het gaat doen dus laat het lekker op me af komen!
    Heb zw yoga gedaan en heb daar al heel veel ademhalingstechnieken geleerd en gisteren was het partner dag! Vl ging helemaal serieus mee doen:)
    Dus wel zo handig dat hij het straks ook allemaal weet:)

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ooh maar over de bevalling zelf maak ik me geen zorgen hoor.. daar moet je toch door heen of het nou pijn doet of niet. Ik heb het al 2x keer eerder gedaan dus bevallen kan ik wel hahaha. Ik maak me alleen zorgen over of hij wel wil draaien.. mijn meiden lagen altijd gelijk goed vandaar..

18. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen!

Hier net terug van de groeiecho. Baby loopt qua grootte ruim 3 weken voor... :$ Zou nu ongeveer 1800 gram moeten wegen maar is ruim 2300. Het kan evt ook een groeispurt zijn. Daarom over 2 weken nog een echo om te kijken hoe het er dan voor staat.
    Maatje 50/56 zal ik maar niet teveel van in gaan slaan dan denk ik.
    Afscheiding hier ook last van. Vooral in de ochtend. yuk...

19. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow, saabenjelle, dat lijkt me maf nieuws! Aan de ene kant fijn dat je kindje zo goed groeit, maar aan de andere kant... overdrijven kan ook...

Hier weer eens bah geslapen, maar gek genoeg word ik er niet echt moe van. Het is alleen zo saai, wakker liggen. Verder zoooo geen zin meer in werken, ook al heb ik heel leuk werk. Nog 7,5 weekjes ploeteren.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    jeej weer een weekje verder ;)

kraamzorg komt nu (half 12 afspraak) voor intake.
    heb via mp net luiertas van fab voor €30 gekocht♥ nieuw zijn ze boven de 200 dus verwacht er veel van haha!

hoe hangen jullie setjes op?
    of vouwen jullie dat in elkaar ofzo?
    heb bijna allemaal setjes, ook wel wat losse broekjes en shirtjes
    heb nu setjes hangen,maar niet alle broekjes hebben van die ophang lusjes.

Deel Deze Pagina