het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Lekker even warm douchen misschien?

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Missflower: fijn dat het strippen nu wel gelukt is! Ik hoop voor je dat het doorzet!

Ivystoeter: gefeliciteerd met je man, en klinkt lekker die cake!

Laatste dagen doorkomen? Hier doe ik elke dag wel een paar klusjes en kook weer wat geïnspireerder, wat meer tijd kost, zoals quiche of lasagne of een nieuw recept. Verder adressenlijst in orde aan het maken en ga denk ik vast de enveloppen bestellen. Dat soort dingen. Door de BI kom ik al 2 mnd nauwelijks buiten, anders zou ik wel willen wandelen of zwemmen, dus als je het fysiek nog kan waarom niet?

Hier geen nieuws, ook geen gerommel eigenlijk, alleen het vocht in voeten en handen wordt steeds pijnlijker. Morgenmiddag gaan de kinderen lekker naar opa&oma en blijven daar slapen, dus nog even rust of iig ook fijn als ik ga bevallen. We denken/ hopen een beetje op zondag, zou leuk zijn want mijn andere 2 zoons zijn ook op zondag geboren :) ach maakt me niet zoveel uit, alleen de 13e lijkt me niet zo leuk dus hoop dat hij er dan al is! We gaan hier vroeg naar bed denk ik, om te proberen het op 'natuurlijke wijze op te wekken' ;)

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Kom net uit bad.. ook in jet bad 3x een wee... ga steeds meer geloven dat het weleens door kan zetten

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Spannend MissFlower ik hoop het !

Hier de hele avond al geen beweging, en al twee keer voor een giga boodschap naar de toilet geweest vandaag, voortekenen?

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hai meiden! Vanmorgen om 11:31u is onze dochter geboren. Half 9 m'n vk gebeld, ze kwam niet langs (wilde ik niet) ik wilde gelijk naar t ziekenhuis om te bevallen, dat mocht! Half 10 daar, 3cm ontsluiting. En 2 uurtjes laten kon ik zelf ons prachtige meisje aanpakken. Vreselijke naweeën.. Maar geen hechtingen. Ik ben meer dan tevreden, ik had het allemaal goed onder controle. Eindelijk lekker genieten 😍

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Huh wow wat heb ik gemist haha
    Van harte gefeliciteerd en wat is dat snel gegaan! Die naweeen zijn vreselijk gelukkig duren ze max een week ! Nu lekker genieten !

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Gefeliciteerd luna! Waarom mocht de vk niet komen dan?

Ik heb nog steeds weeën alleen duren ze geen minuut.. wanneer zouden jullie bellen? Wil in ziekenhuis bevallen

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Wanneer jij denkt dat dat nodig is meid ! Gewoon doen als jij dat graag nog wilt voor de nacht.

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik schiet m'n kids nogal rap de wereld op ;) dus ik wilde direct in t ziekenhuis afspreken. Ik ken m'n lijf, en 1cm per uur gaat voor mij niet op. En idd van 3cm naar kindje op m'n borst in 2uurtjes.
    Bij m'n zoon ging ik 'te laat' met 5 cm en een mega weeën storm die ik totaal niet onder controle had, in de auto naar t ziekenhuis.. Dat wilde ik niet nog een keer. Vandaar ;)

Edit: ik belde m'n vk toen ik ongeveer om de 5 min een wee had. En dat een uur lang ongeveer. En die ook niet afzwakken als je gaat lopen oid. Ene keer duurde die 30sec andere keer 50. Maar geen minuut.

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Gefeliciteerd!!

11. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Gefeliciteerd Luna28! Geniet ervan!

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Gefeliciteerd!

13. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ga naar bed.
    Ben echt moe.
    Neem geen thee en geen paracetamol.
    Eens kijken wat de nacht doet.
    M'n man heeft wel m'n rug ingesmeerd met spiroflor.

14. unknowable

unknowable Niet meer actief

Gefeliciteerd Luna, lekker genieten!

Missflower, alle succes van de wereld voor de komende uren!!

15. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Luna, van harte gefeliciteerd met je dochter en fijn zo'n goede bevalling. Nu lekker bijkomen en genieten!

Missflower: hangt ook af van je ervaring met je vorige bevallingen denk ik, maar sowieso is het je derde dus zou weleens rap kunnen gaan. Zou dus niet persé wachten tot je een uur weeen van een minuut hebt, maar gewoon op het moment dat jij denkt dat het serieus begonnen is! Ach misschien lees je dit niet eens meer en is mijn bericht al mosterd na de maaltijd ;) Succes iig met je bevalling!

16. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd luna. Nu lekker genieten

17. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Sorry, ik moet gewoon even klagen...zit er even doorheen. Na een goede nacht gisteren en uitgeruste dag zit ik hier nu weer met mijn bordje brood op de bank. Om 1u kunnen slapen en 3.15 eruit om te plassen, en daarna weer klaarwakker. Knorrende maag, gewoon onmogelijk om weer in slaap te komen. Terwijl het festival echt vroeg afgelopen was dus daarvan geen last gehad. Na ruim een uur ben ik er maar uitgegaan om te eten. Om 5u beginnen de vogels hier heel hard te fluiten tot een uur of 7, dus de komende uren hoef ik geen slaap te verwachten. Ik ben dat slaapgedoe echt zo beu...had vanmiddag met vriendlief gezellig wat willen ondernemen, maar nu valt dat weer in het water omdat ik vanmiddag moet bijslapen. Anders loop ik de hele dag brak en grieperig rond. Uitgerust gevoel moet blijkbaar meteen gecompenseerd worden met nieuw slaaptekort. Ik word hier zo boos om langzamerhand, hoewel dat niets oplost. En ik kan geen reden bedenken, ik heb geen pijn ofzo, hoef maar 1 of 2keer per nacht te plassen, dat is het allemaal niet. Overdag niet bijslapen helpt ook niet, ik slaap de nacht erop dan niet beter. Alleen brakker dan.
    Voor de rest hou ik het prima vol, bevalling mag van mij best nog even op zich laten wachten maar dit is gewoon zwaar irritant.
    Sorry voor het zeurbericht, Ik moest gewoon even m'n ei kwijt...

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Oh balen Lumiere! Hier ook de mindere nacht, nu ook te wakker. Ik gebruik oordoppen vd Etos, misschien ook wat voor jou? En misschien kan je proberen 's ochtends bij te slapen ipv 's middags? Dus straks rond een uur of 8 nog een paar uur je bed weer in?

Mijn nicht zei me toen ik daar ook zo'n last van had bij mijn eerste zwangerschap, dat het hormonaal is en te maken heeft met de voorbereiding op de gebroken nachten straks met de baby en de BV. Dat is dus de reden dat je nu al slecht slaapt....

Sterkte!

Hier verder niet gelukt gister met 'klussen'. Ml is bang mij of de baby pijn te doen... Komt ook door de BI denk ik, want bij de vorige twee had hij er minder moeite mee. Nouja geeft niet.

Oh, ik zal vanmiddag eens de lijst opzoeken en bijwerken!
    Later!

19. djoon

djoon Niet meer actief

Woow luna, turboo van harte gefeliciteerd meis!!

20. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Gefeliciteerd weer voor de bevallende dames!

Missflower hopelijk heeft het doorgezet! Ik vermoed van wel.

Lumiere balen zeg van die slapeloze nachten! Hopelijk vandaag weer een goede nacht!

Hier alweer laatste dag kraamzorg.. snel gegaan hoor! Ik had maar 3 uur per dag maar gelukkig wel een heel erg lieve meid. Gister liep ze zelfs mee naar de school van de middelste om haar op te halen.

Borstvoeding gaat nog steeds goed, alleen rechter borst is steeds zo vol.. die wil zich nog niet echt aan Laurens aanpassen zeg maar. Nouja komt vanzelf. Laurens drinkt wel erg snel.. soms heeft die mijn borst leeg in nog geen 10 minuten! En hij is dan ook echt voldaan en slaapt weer 3 uurtjes.

Nou meiden zet hem op!! De kraamzorg komt zo, dus ik ga manlief zo maar even roepen.. die ligt nog met onze zoon op bed haha.

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina