Gefeliciteerd Billie !! Hopen dat je snel opknapt Ivy vervelend, hier is het juist weg voel me wel vreselijk moe vandaag bleh
Ja gaaf he, echt een meiden gezin En hoop echt te gaan bevallen binnen nu en snel, weet dat ik nog niet overtijd ben maar echt zo klaar voor, hopen dat de vlos gelijk krijgt ja Wel erg leuk om bij twee kids een van beide te hebben, ook weer echt nieuw dan straks. Lijkt me vooral vreemd met luiers verschonen, ineens zit daar dan iets hahaha Billy, gefeliciteerd! Wat een leuke dag om te bevallen zeg Wel heftig verlopen, hopelijk herstel je vlot zodat je nog meer kunt genieten
Gefeliciteerd Billie85! Geniet ervan! Hier weer een uurtje krampjes en harde buiken gehad na een wandelingetje. Morgen weer naar de vlk.
Zeurbuik? Ja zo kan ik het ook wel omschrijven. Lig nu op de bank onder een dekentje tv te kijken, nu geen last. Gisteren en vandaag wel een paar keer flink diarree gehad, Maar die krampen voelen toch echt anders. Heb je nog steeds last Ivy?
Als ik opsta wel. Zolang ik rustig zit of lig valt het wel mee, Behalve als ik een pijnlijke harde buik krijg.
Ik ga zometeen weer een poging doen om te gaan slapen zonder van tevoren een paracetamol te nemen. Ben benieuwd.
Ja lijkt mij ook wel raar om een mannetje te verschonen hihi straks plast ie nog in mijn gezicht haha.... maar het klinkt qliche maar het belangrijkste is tocj wel dat het gezond is.... en of het nou een meisje of jongentje is en we mogen met zn allen gelukkig zijn dat we überhaupt zwanger kunnen worden. En bij de 1 zal het wel lastiger gaan als bij de ander maar we mogen deze maand ons wondertje toch op onze borst neer leggen en hopelijk allemaal gezond en wel. Hoezo een qliche verhaal hier maar zo denk ik er wel over hoe bijzonder het eigenlijk is en BILLIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON. hopelijk volgen wij jou snel hihi. ik ga proberen te slapen maar zal vannacht wel weer wakker worden. Gelukkig heeft mijn mannetje 24uurs dienst dus heb lekker t bed voor mij alleen HEERLIJK HAHA
Ik ga het vanavond proberen met de Zonnatura Nachtrust thee. En een broodje voor het slapen. Met die combi lukte het afgelopen nacht redelijk.
Ik wou dat ik het bed voor mezelf alleen had... ml ligt weer lekker hard in en uit te ademen als altijd. En ik irriteer me echt kapot en kan niet slapen. Gevolg is nu dat ik dus alweer even wakker lig en zal voorlopig nog wel niet slapen. Kan wel janken.
Ach meisje toch... doe maar rustig. Niks is erger dan dat je niet kan slapen door je man. Dan kan je beter uit jezelf wakker worden. En nee het is niet raar dat je hebt gehuild want je wil graag ook 1x een goede nachtrust voordat de kleine zich aandient. meis hou nog ff vol.... echt de laatste loodjes. En misschien kan je man misschien al is het maar voor 1 nacht ergens anders in huis slapen. Hier ook weer wakker geworden van voorweeen. Morgen naar de gynaecoloog.
Probleem is als mijn man ergens anders gaat slapen dat ik me zo alleen voel..... Uiteindelijk over de hele nacht toch nog bijna 6uur geslapen. Vannacht gaat vast beter.