Wow Saabenjelle....dat is nogal wat! Ik hoop dat het een spurtje is En qua werk heel herkenbaar MrsBlossom....hier ook! Ik ben normaal echt dol op mijn baan en heb het er erg leuk. Maar nu? Ik kan maar met moeite mijn hoofd bij het werk houden en kijk wel bijzonder uit naar het verlof MamaChantal...ik heb veel hangen en de broekjes gevouwen. Setjes hangen bij mij aan een hanger....al kunnen ze natuurlijk ook los gedragen worden
Hier is de kraamzorg een aantal weken geleden al geweest! Ik maak me nog niet zo druk over de bevalling, heb me half half ingesteld op een keizersnede omdat mn kindje steeds overdwars of in stuit ligt en weinig goed. Ik wil geen draaipoging enzo, gewoon lekker de baby laten liggen zoals het wil.
Ik herken t ook, geen zin meer hebben om te werken! Nog ruim tweeenhalve week en dan verlof! Inmiddels kijk ik ernaar uit!
Ik moet nog 4,5week werken. Maar begin het meer en meer zat te worden. Hebben jullie kleintjes ook regelmatig de hik?
Hier terug van controle, alles was goed en ze heeft nog even naar de ligging gekeken. Ze was vanmorgen met het druk zijn idd gedraaid zoals ik dacht dus ze ligt nu wat meer de goede kant op. Nog niet ideaal maar in ieder geval met het hoofdje beneden! Met kleertjes heb ik alleen ligplek en het meeste ga ik denk ik wel in setjes neerleggen. Pakt wel zo makkelijk uit de la.
Bij mij komt kraamzorg vrijdag! ben benieuwd hoe dat gaat. Wat hebben ze bij jou allemaal bekeken mamachantal? Ik voel de kleine man vooral erg veel duwen? heel apart om te voelen! en net als Djoon af en toe wat kriebels onderin . Vanavond heb ik een bijeenkomst van de VK en samenwerking met de kraamzorg. iets met een dia show enz..? ter voorbereiding op de bevalling. iemand hier ook al zo'n bijeenkomst gehad? wat kan ik verwachten ervan?
hero, kamertje en onze kamer wou ze zien. ook controleerde ze de kruik.. ze is hier ruim een uur geweest.
Okee dan zal ik zorgen dat die er goed bij staan Hoeveel kruiken moet je hebben? ik heb er nu 1, en een 2e twijfel ik over omdat het goed weer is dan..? en controleert ze de kruik op lekken ofzo?
Bij mij was de kraamzorgintake vooral een gesprek over wensen en verwachtingen. Ze heeft op het eind heel eventjes het kamertje bekeken, maar meer uit nieuwsgierigheid dan uit strenge check.
Hero: 1 kruik is genoeg volgens mij hoor. Gebruik je maar kort en het is mei En een doek kort in magnetron is ook heerlijk om je baby warm toe te dekken. (Niet te lang in de magnetron natuurlijk Chantal: ben benieuwd naar je tas. Zou je hem willen showen? Moet er ook nog bestellen Heb nog steeds ontzettend de balen van dat ik een keizersnede moet, hoop stiekem dat de natuur al anders besluit. Gelukkig denk ik er bijna niet aan, het is nu eenmaal zoals het is en ik leg me er toch wel bij neer. Maar toch...
staat in "show je laatste aankopen" topic maar je kan ook ff googlen op fab diaper bag . kruiken, ik heb er 1 en leen er 1bij
Ik heb ook twee kruiken. Misschien handig als je er al eentje in het ledikant/wieg hebt en eentje voor de reiswieg? Ik heb ze van iemand gekregen, dus vandaar. Anders had ik er ook misschien twee gekocht. Morgen weer controle bij de gynaecoloog! Ben benieuwd! Maar voel me nog steeds super dus verwacht niets bijzonders.
Wat schrijven jullie veel! Ik dacht dat 2 kruiken verplicht was. Als ik jullie kwaaltjes lees heb ik het toch wel best makkelijk. Alleen wat last van mijn rug maar dat mag geen naam hebben. Reageert jullie baby ook zo in het zonnetje?
Mooie tas Mamachanthal, Hier ook 2 kruiken. 1 is meestal genoeg maar als ze moeite met warm houden hebben zijn 2 een uitkomst.Annefleur Is van eind april maar zij had 2 dekentjes dubbel gevouwen en 2 kruiken nodig de eerste dagen.