Haha Lumiere veel plezier vanavond ! Fijn dat alles goed was Ivy ! Hier dood moe, vrouw van de voetreflex zei dat dat kon gebeuren. Nu hopen dat ik daardoor beter slaap of beval haha
We hebben nieuwe buren en dus wordt er ook geklust hiernaast. Soms hoor je drie dagen niks, soms de hele dag getimmer en geboor (zoals nu). Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn tijdens de bevalling. Het zijn prima mensen, dus even aanbellen en uitleggen dat ze nu even stil moeten zijn kan prima, maar heb liever dat het niet nodig gaat zijn. Duimen dus!
Best fijn toch, dan valt het bevallingslawaai ook niet zo op Verder alles ok dames? Hier vandaag uitgerekend. Voel me op zich prima, maar mijn buik/ribben staan echt op knappen. Verder wel wat gerommel en heb een beetje een 'week gevoel' van onder, maar dat zal wel niet veel zeggen..
Spannend klinkt toch anders 40 weken haha. Dat weke gevoel heb ik ook en een vreselijke druk op de onderkant pfff
3 juni zou ik 43wk zijn haha, zullen we maar niet doen he. Fijn dat alles goed was Ivy, hopenlijk komt ze eerder dan over 1,5wk. Sporten was prettig, baby is weer actief gelukkig.
Mrsblossom, ach als je in de nacht bevalt zullen ze echt niet aan het boren zijn. De verloskundige schatte bolletje trouwens niet meer op 3,5kg zoals ze met 34 weken volgens de groei echo dachten, maar ze schatte haar nu op rond de 3800gram
k heb alleen wel weer amper geslapen. Nog 'ruzie' gehad met ml.... omdat ik hem een duw gaf dat hij rustiger moest ademen (hij ademt zwaar en hard in en uit) Maar hij 'schopte' terug en zei dat het al de 2e of 3e keer was dat ik hem duwde, terwijl het pas de 1ste keer was. Discussie dus... Hij zei vanochtend toen z'n wekker af ging wel sorry... Ik sliep half (eindelijk) dus heb gezegd dat hij dat vanmiddag nog maar eens zegt als hij uit z'n werk komt. Was echt nog boos op hem. Als ik hem midden in de nacht wakker maak (half wakker eigenlijk) dan is hij niet echt voor rede vatbaar. Bevalling of baby is anders.
Ha, ja hopelijk wordt het een nachtbevalling. En ik wil gewoon beetje kunnen ontspannen tijdens de ontsluiting en niet steeds afgeleid worden door getimmer. Maar zal wel goedkomen. Hier heeft de volle maan ook niet geholpen. En begin me nu al waanzinnig te vervelen, na 1,5 week verlof. Enorm blij dat ik pas met 36 weken met verlof ben gegaan! Denk dat ik maar de hele middag in de keuken ga staan ofzo. Stoofvlees maken en een taart bakken of zoiets.
Vervelend van het geadem van je man Ivystoeter! Ik moet mijn man ook wel een wakker duwen of omrollen ofzo, maar daar klaagt ie gelukkig nooit over. Als je er nu echt vrijwel elke nacht last van hebt, zou ik oordopjes overwegen. Gebruik ik nu bij middagdutjes tegen geklus van de buren. Heerlijk!
Maar ik moet nog wel eens de wekker zetten om de hond uit te laten in de ochtend.... En ik kan toch ook niet met oordopjes slapen als bolletje er is? Mmmm bruinachtig slijmverlies? Dat had ik tot nu toe nog niet gehad.... Nu dus wel! Las ik net bij toeval ergens op internet dat bitter Lemon drinken er voor kan zorgen dat de baby in het vruchtwater poept.... Ik heb inmiddels al 3 flessen op in 2 weken tijd. En gisteren ook 3 glazen gedronken en nog 1,5 fles staan...
Hier ook geen vollemaansbeeb geboren. Ook weer geen voortekenen. Wel goed geslapen. Ik verveel me ook vaak MrsBlossom, ik had een lange to-do list maar die was na 2wk helemaal afgevinkt. Vervelend dat je niet slaapt van het ademen van je man Ivy. Had je daar eerst geen problemen mee?
Ik heb er altijd al last van. Maar de hormonen maken het er niet beter op nu hahaha. Voorheen viel ik uiteindelijk gewoon in slaap. Maar toen kon ik op mijn buik slapen... Nu niet... Ik ben een echte buik slaper.
Van de wekker word ik wel wakker met dopjes in. Maar straks als de baby er is, dan is het anders inderdaad. Het is ook maar een tijdelijke oplossing. Bruinverlies lijkt mij vooral een goed teken? De effecten van kinine zou ik niet overschatten hoor. Ik drink vrijwel elke dag een blikje tonic (omdat het lekker is) en heb niet het idee dat het wat doet.
Haha, ml reageert hier ook altijd behoorlijk geïrriteerd als ik hem een duw geef of zijn luide in- en uitademen. 's Ochtends weet hij niet eens dat hij geïrriteerd gereageerd heeft, gebeurd in zijn slaap. En hier slaap ik ook al jaren fijn met oordopjes. Laatste maanden wel, met succes afgebouwd, omdat ik strakjes met de baby geen oordoppen wil dragen natuurlijk. Hier overigens nog rustig, begint wel saai te worden. Mijn to-do-listje is wel een keer klaar
Volle maan dus ook bakerpraatje.. Hier trouwens ook een slechte nacht. Oordopjes werken bij mij niet aangezien ik ze voel zitten, als je daar geen last van hebt wel makkelijk denk ik, anders ml vragen om je wakker te maken? Bruinverlies kan begin slijmprop zijn, hoor vaker dat als het bruin is (oud bloed) dit wel eens het begin kan zijn, spannend! Hier bij L paar dagen verloren voor de bevalling. Ik vind het verlof trouwens heelijk maar heb uiteraard mijn handen vol aan de dames (van twee en drie jaar) en daardoor ook genoeg huishouden, herken het vervelen wel van de eerste keer, op den duur ben je gewoon klaar met alles in en om huis. Merk trouwens wel dat ik steeds meer reactie krijg op alles wat ik doe in de vorm van voorweeenen harde buiken, hopelijk zet het snel door maar denk dat ze haar aan de oren moeten gaan trekken voor ze komt Vandaag weer lange to do list (was, strijk, poetsen, tuin, auto poetsen enz) dus maar eens aan de slag
Ik heb dus niet de enige man die zo 'hijgt/blaast' tijdens ademen in de nacht. Mijn man reageerd dus ook zo geïrriteerd... En in de ochtend weet hij vaak de helft niet meer.
O drink trouwens ook bitte lemon, bij de dames ook gedaan, en was niets aan de hand hier hoor dus zal wel meevallen lijktnme, misschien als je echt vijf liter per dag drinkt ofzo...